אביב הגיע פרח בא/ יפה רזיאל*

אין כמו פסח להתחדשות וריענון חלל הבית. איך משדרגים את הבית בלי להיכנס להוצאות גדולות, רגע לפני המצות?

קירות מדברים – אין כמו צבע מיוחד על הקיר כדי לרענן חדר לקראת החג. במאות שקלים בודדים קונים פחית צבע ובשיטת עשה זאת בעצמך, צובעים קיר אחד או שניים בצבע שונה מיתר הקירות. צבעי מוקה/אפור הופכים כל סלון ופינת אוכל לעדכנית ומרעננת. למתקדמים – גם טפט מעניין או מדבקת קיר עושים את העבודה בגדול.

PA115939

בין הידיות לדלתות – קצתם במטבח המשעמם והישן? במחיר שווה לכל נפש, ניתן להחליף רק את הדלתות הישנות בחדשות או להוסיף להן ידיות מרעננות. התוצאה מרנינה.

מטבח גבעתיים לפני ואחרי

תמונה אחת שווה אלף מלים – אין כמו תמונת נוף מעניינת בפינה מיוחדת כדי לרענן את החדר. ארצנו הקטנטונת רוויה בנופים קסומים. ניתן לרכוש כרזות של צילומים במחירים מעולים ברשתות או בחנויות לכרזות.

עבודות עיצוב 214

ויהי אור – גופי תאורה ייחודיים הפכו ללהיט עיצובי. אם הגוף צבעוני, גבוה או בעל צורה ייחודית, הוא משרה אווירה מיוחדת בחדר.

panas al kir adom

כריות או לא להיות –  כריות מודפסות בכל הצבעים והצורות, יוצרות עניין רב בפינות הישיבה בסלון. חנויות האקססוריז מציעות מגוון עצום של כריות לא שגרתיות שמלבישות כל ספה, ישנה כחדשה.

סלון דירת גג מרפסת פינה אחרי

כלים מעוטרים – ברור שלא נוותר על הסרוויז החגיגי לשולחן החג. עם זאת ניתן לגוון בכלים צבעוניים, לשדרג בכלי הגשה, מפה או מפית בהדפס מיוחד.

P8245909

אצל הדודה והדוד – מי לא זוכר את הפרחים מפלסטיק אצל הדודים הקשישים? הדור החדש של הפרחים המלאכותיים, מעשי ידי אמן, מבד וממשי, מקשטים כל שולחן חג, וכלל לא מזכירים את הפלסטיק המיושן של פעם.

yaffa_fix_1

מותר לדרוך – שטיחון צבעוני מוסיף חמימות וצבע  לכל חלל, אם בחדר השינה, במסדרון או בחדר האוכל.

דירה שכורה אחרי עיצוב 4

*הכותבת היא יפה רזיאל, מעצבת פנים והום סטיילינג, המספקת שרות כולל לכל כיס, המלווה את הלקוח לאורך כל התהליך, ומותאם באופן פרטני לצרכיו ולאורח חייו.

חזרה לחדשות ועדכונים

אני רוצה להשאיר פרטים ושיצרו איתי קשר