אוסף Tiroche DeLeon בשיתוף עם חממת האמנים START גאים להשיק את התכנית הבינלאומית לאירוח אמנים בישראל.

על התערוכה

אנו שמחים להודיע כי האמן הסינגפורי רובן פאנג Ruben Pang))  הוא הראשון להשתתף בתכנית הרזדנסי בישראל. במסגרת עבודתו בישראל ככלל וביפו בפרט, בחר רובן להתמקד בנראטיבים מתוך הברית החדשה כנקודת פתיחה, בנוסף הוא משתמש במפגשים שחווה כילד במסגרת החינוך הקתולי והבודהיסטי שלתוכו גדל. פאנג עוסק בניסיון ללכוד רגעים של התעלות וקטרזיס הנטועים בליבן של סצנות דתיות מהברית החדשה העוסקות בריפוי, ניסים והתעלות. הוא מאמץ גישה אוניברסלית, מטאפיזית ממש של ההיסטוריה של ארץ הקודש ללא התייחסות למוסד הכנסייה או לזרם כזה או אחר בנצרות. הוא מגדיר זאת כהתייחסות על-דתית או חסרת-כנסייה (Churchless). חלק מהסצנות בהם הוא משתמש בעבודותיו הן סיפור גירוש השדים בבית הכנסת העתיק בכפר נחום, סיפור תחייתו של אלעזר והסעודה האחרונה של ישו.

Purgation Raising Lazarus

על התכנית

האספן סרג’ תירוש שם לו למטרה לתמוך בכישרונות רבים בעולם האמנות הישראלי באמצעות חממת האמנים START. בשיתוף עם קרן ההשקעות הבינלאומית שאותה הקים יחד עם האספן ראס דליאון ((RUSS DELEON, החליטה הקרן להזמין ולממן את הבאתם של אמנים בינלאומים לרזדנסי בביתו עתיר ההיסטוריה של תירוש ביפו העתיקה. במהלך שהותם יתוודעו האמנים וכן, ישאבו השראה מאורח החיים, התרבות המגוונת, הדתות וההיסטוריה שבישראל. בתוך כך, יעסקו ביצירת גוף עבודות ייחודי לתקופת שהותם בארץ כשבסיומה תערך תערוכה של יצירותיהם בבית עצמו בו יצרו ועבדו במהלך התקופה הממושכת (כ-3 חודשים).

חממת האמנים START (על-פי ראשי התיבות Serge Tiroche ו- ART) של סרג’ תירוש, הוא מיזם ייחודי שנועד לקדם אמנים צעירים ומבטיחים בשדה האמנות הישראלית העכשווית. אמני החממה זוכים לסיוע בקבלת החשיפה המתאימה, לתמיכה, להכוונה ולייעוץ מקצועי ועסקי, ללא תמורה כספית. סרג’ תירוש הוא אספן אמנות בינלאומי רב השפעה ובעל שם, אשר ניסיונו המקצועי הרב וקשריו הענפים מטביעים חותם משמעותי על הסחר העולמי באומנות. פעילותו הבינלאומית הענפה של תירוש וקשריו המבוססים עם גלריות, אוצרים ואספנים מכל רחבי העולם, יחד עם המוניטין שרכש, מהווים מנוף צמיחה משמעותי לאמנים הצעירים והמבטיחים, הזקוקים להכוונה עסקית בנושאים כמו – איך יוצרים שווי לאמנות, איסוף מידע והשבחת יצירות אמנות.

התכנית תכסה את כל הוצאות המחייה, מגורים, טיסות וחומרי עבודה. במהלך השהייה בארץ ייפגש האמן המוזמן עם אמנים מקומיים, אספנים, בעלי גלריות, אוצרים ואנשי תקשורת. האמנים שיוזמנו לתכנית הם ברובם אמנים בינלאומיים שחלק מעבודותיהם כבר נרכשו על ידי הקרן והם חלק מאוסף תירוש דלאון.

פרטים משלימים

תערוכת הבכורה  של פרויקט הרזדנסי, הפתיחה – 2/7/2015

האמן: רובן פאנג (RUBEN PANG)

שם התערוכה: טרנספיגורציה (TRANSFIGURATION)

משך התערוכה – 12.7.2015- 2.7.2015

פתיחה לקהל הרחב בנוכחות האמן- 2.7 19:00

רחוב הצדף 8 יפו, ביתו של אספן האמנות סרג’ תירוש

חזרה לחדשות ועדכונים

אני רוצה להשאיר פרטים ושיצרו איתי קשר