אילו שירותים ניתן לקבל ממשרד יחסי ציבור?

אם יש לכם עסק, וודאי שמעתם לא מעט על שירותיו של משרד יחסי הציבור, שירותי קידום וחשיפה, שיכולים לעזור לא מעט לכל עסק, ולא משנה באיזה תחום מדובר. מדובר בשירותים בעל יתרונות רבים, העוזרים להוביל את העסק, לחזק את תדמיתו בקרב הציבור הרחב ובעיקר בקרב הלקוחות הפוטנציאליים, וגם מאפשרים את הצלחתו הכלכלית. הנה דוגמא לכמה כלים שבהם משתמש כמעט כל משרד יחסי ציבור:

  1. הודעות לעיתונות – מדובר באחד הכלים החשובים ביותר שבהם נעזר משרד יחסי ציבור. ההודעה לעיתונות, המכונה בשפה המקצועית “קומוניקט”, מביא את המידע הרלוונטי לעסק או לחברה ישירות אל העיתונאים, שדואגים להפיצו באמצעי המדיה השונים. הידיעה העיתונאית הזו כוללת פרטים ומידע חשוב מאד לגבי השירות או המוצר, והיא מנוסחת על פי קודים, האופייניים לה. הידיעה מתפרסמת בכל המקומות הרלוונטיים, מקומות הנחשפים לקהל היעד בעיקר ומהווים מוקד משיכה לרבים.
  2. מסיבת עיתונאים – זהו כלי נוסף, שבהם עשוי להשתמש משרד יחסי הציבור כדי לחשוף את השירות או את המוצר החדש. הליך זה רלוונטי מאד כשמדובר בחברות גדולות במיוחד או בעסקים חזקים ובולטים. אמנם לא פשוט לגייס כמות רבה של עיתונאים ולהביאם למקום אחד שבו נערכת מסיבת העיתונאים, אולם ההשקעה וגם האתגר שבכך בהחלט משתלמים! מסיבת עיתונאים מאפשרת חשיפה גדולה במיוחד המגיעה לקהל הציבור בצורה מדויקת, נכונה ואפקטיבית מאד.
  3. אירועי השקה – אירועים אלה, שיכולים להתקיים במקומות שונים, כמו באולם גדול, במסעדה, בבר או בכל מקום אחר שקשור, בין אם בצורה עקיפה ובין אם בצורה ישירה, אל העסק או החברה, הם כלי נוסף ויעיל מאד. אל אירועי ההשקה מוזמנים ידוענים בדרך כלל, כדי להפוך אותם לאטרקטיביים יותר ולמשוך צלמים ועיתונאים. מוזמנים אליהם גם לקוחות פוטנציאליים וכל מי שהמוצר או השירות המוצע יכול לעניין אותו. פעמים רבות מדובר במסיבת קיץ תוססת, ארוחה גדולה או אפילו תצוגת אופנה מיוחדת ומושקעת מאד.
  4. מדיות חברתיות – בתקופה שבה למדיות החברתיות ישנו כוח רב, אין זה פלא שנעזרים בהן לא מעט כדי לקדם ולחשוף את העסקים השונים. משרדי יחסי ציבור רבים נעזרים ברשתות החברתיות, כמו פייסבוק למשל, כדי להגיע לכמה שיותר לקוחות ולחשוף את המוצר החדש או את השירות. שימוש ברשתות חברתיות אלו או באתרי אינטרנט שונים מצליח, וברגע אחד, למשוך תשומת לב ולהעביר את המסר. כלי זה כולל שימוש בתמונות, הממחישות זאת בצורה הטובה ביותר, סרטוני וידאו רלוונטיים ואמצעים אחרים.

רגע לפני שפונים למשרד יחסי הציבור

כדי ליהנות משלל השירותים המוצעים על ידי משרד יחסי הציבור, חשוב לבחון, ולפני שבוחרים בו כמייצג העסק או החברה, האם יש לו ניסיון בתחום, מי הם לקוחותיו ומהי שיטת העבודה שלו. משרד יחסי ציבור מוצלח יעזור להביא להצלחתו של העסק, ובעיקר גם לחשיפתו בפני כמה שיותר לקוחות!

חזרה לחדשות ועדכונים

אני רוצה להשאיר פרטים ושיצרו איתי קשר