אין צורך במערכת השקיה – ‘הכד החכם’ יעשה בשבילך את העבודה / דקו כד

“הכד החכם שמשקה את עצמו”, שהומצא על ידי חברת Lechuza הגרמנית ומיובא לישראל על ידי חברת דקו-כד, היא מערכת השקיה פנימית פשוטה, המפחיתה את תדירות ההשקיה, מותאמת באופן אופטימלי לסוגי הצמחייה השונים, ומספקת פתרון לאותם מקומות בהם אין אפשרות להתחבר למערכת השקיה, הנפוצים מאוד בגינות ומרפסות בישראל, ובאזורים חמים ויבשים אליהם לא מגיעה צנרת.

%d7%9e%d7%90%d7%95%d7%a8%d7%99%d7%a6%d7%99%d7%95-3

הכדים החכמים – כדי השתילה הדקורטיביים בעלי מערכת ההשקיה פנימית, הולכים ותופסים תאוצה בישראל, בזכות העובדה שכל נקודה בבית ומחוצה לו יכולה להפוך לגינה מטופחת ומעוצבת בתוך זמן קצר. ‘הכד החכם’ מאפשר להשקות בתוך הבית רק פעם בחודש וחצי או חודשיים, ומחוץ לבית כל עשרה ימים בממוצע בלבד, וכך מספק פתרון אופטימלי לאותם מקומות בהם אין אפשרות להתחבר למערכת השקיה, מה שרלוונטי מאוד בגינות ובמרפסות בישראל, ובאזורים חמים ויבשים אליהן לא מגיעה צנרת. היתרון של “הכד החכם” טמון בעיצובו המשדר יוקרתיות ובולטות. בשל עיצובו הנקי והמינימליסטי, משתלב הפריט היטב בפרויקטים של בתי יוקרה פרטיים, משרדי הייטק, בתי מלון ובנקים.

getfile-8

קולקציית הכדים החדשה של דקו-כד לא תשאיר אף אחד מכם אדיש, כאשר הכד בפני עצמו מהווה אלמנט דקורטיבי מרהיב. כדי החברה המאפשרים לייצר “גינה ברגע”, כוללים כדי ענק מעוצבים שחלקם נראים כפסלים, לצד כדים בינוניים וקטנים. היתרון הבולט של שתילה בכדים הוא המראה המתקבל בתוך זמן קצר, כאשר אין צורך להמתין לשתילים שיצמחו בעתיד. בניגוד לשיטת ההשקיה ההידרופונית בה קיים צורך לגדל את הצמח “מגיל אפס” בתוך אדמת טוף, ללא אפשרות להכניס לתוך הכד צמח בוגר (אשר עלול להוביל לריקבונות ולתמותות של הצמחים), שיטת ‘הכד החכם’ מבוססת על תערובת קרקע רגילה, עם מנגנון המפריד בין השורשים לבין המים וכך מונע ריקבונות של השורשים, ומאפשר שתילה התחלתית של צמח בוגר.

Ki plant_0140

הכדים הדקורטיביים של דקו-כד מספקים קו מעוצב ואסתטי לכל אזור – בגינות ובשטחי החוץ, בפינות האירוח ובסלון, או במשרדים מעוצבים ויוקרתיים. הכדים עשויים פוליפרופילן משובח, מיובאים מאיטליה, גרמניה ופורטוגל, מגיעים במגוון מעורר השראה של צבעים וטקסטורות, בעלי חזות יוקרתית, חזקים ועמידים מאוד, ומייצרים נוכחות דקורטיבית עוצמתית שלא ניתן להתעלם ממנה.
לפרטים נוספים:
09-7483842
052-4601091
לאתר: http://www.deco-cad.com

חזרה לחדשות ועדכונים

אני רוצה להשאיר פרטים ושיצרו איתי קשר