אתר קניות חברתי חדשני “אם כבר”

אם כבר קונים מתנות לראש השנה, אז למה לא לתרום באותה הנשימה לקהילה.

 

אתר קניות חברתי חדשני “אם כבר”.

בכל שעה ובכל יום קונים מיליוני אנשים בארץ ובעולם מגוון של מוצרים באינטרנט בזכות העסקאות המשתלמות המוצעות ברשת. ואם כבר קונים ברשת מתנות לראש השנה, אז למה לא לעזור באותה הזדמנות לאוכלוסיות מתקשות ונזקקות?

האתר, “אם כבר – החנות החברתית”, הינו יוזמה חדשה של האגודה לבריאות הציבור. האתר הוקם במטרה לאפשר לציבור לקנות מוצרים במחירים משתלמים וכל רווחיו נתרמים לקהילה באמצעות תרומה לאחד מהפרויקטים של האגודה לבריאות הציבור ולעמותות ופרויקטים נוספים, ביניהם: מפעלי תעסוקה לנפגעי נפש, מרכזים לנשים במצוקה, בתי קפה המעסיקים בעלי מוגבלויות ועוד. האתר מציע מחירים נמוכים ותחרותיים במיוחד העשויים לתרום להורדת מחירי השירותים והמוצרים בישראל. האתר מציע מגוון רחב של מוצרים מתחומים שונים: מחשבים ותקשורת, מוצרי חשמל, יופי וטיפוח, מוצרי פנאי, מוצרים לבית, ומוצרים חברתיים. בקטגורית המוצרים החברתיים ניתן לקנות מוצרים שיוצרו על ידי נפגעי הנפש המשתקמים של האגודה לבריאות הציבור ואוכלוסיות חלשות נוספות.

ערכת קרמיקה ראש השנה, 30 שח, החנות החברתית אם כבר

בריאות הציבור – יש דבר כזה

אתר “אם כבר” הוא יוזמה של האגודה לבריאות הציבור בישראל – אגודה עצמאית שנוסדה בשנת 1972 על ידי משרד הבריאות, במטרה לקדם ולשפר את בריאות האוכלוסייה בארץ. האגודה לא הצטמצמה להגדרות הראשוניות של היבטים תזונתיים ובטיחותיים. היא שרטטה לעצמה חזון רחב הכולל מיזמים רבים ומגוונים למען החברה והקהילה, כמו פיתוח מסגרות תעסוקה למעל אלף אנשים עם מוגבלויות, החל ממועדונים תעסוקתיים, מסגרות מעבר, מפעלים מוגנים ברמות שונות והשמה נתמכת במסגרות עבודה רגילות, מתן שירותים וטיפולים דנטליים לקשישים נזקקים ולתלמידים, תכניות ומסגרות טיפוליות שיקומיות לגמילה ושיקום מהתמכרויות, הקמת מרפאות ושלוחות לבריאות הנפש ומחלקת טיפול יום פסיכיאטרית קהילתית, מעבדות מיקרוביולוגיות לבדיקת מזון ומים ומעבדה לבדיקת סמים, תכנית קידום בריאות בבתי ספר יסודיים, תכנית לקידום אורח חיים בריא במקומות עבודה, קידום בריאות בקרב אנשי חינוך במעונות יום ומיזמים רבים נוספים.

יוזמתה החדשה של האגודה לבריאות הציבור, אתר “אם כבר”, הוא אחת הסנוניות בדרך לשינוי חברתי. הוא מסמן את מגמת השינוי המתבטאת במחירים שפויים, נתינה וערבות הדדית. אז אם אתם מחפשים מתנה לראש השנה לאהוביכם או לעובדיכם זו הכתובת שלכם לרכישה הבאה: http://www.imkvar.co.il

 

                                                                                                                                                                                                        

 

חזרה לחדשות ועדכונים

אני רוצה להשאיר פרטים ושיצרו איתי קשר