גיטרת החלומות בעיצוב כחול לבן

בודגוב כלי נגינה’ הוא המרכז היחיד בארץ המתכנן ומעצב דגמי גיטרות מקוריים ובלעדיים, כמו נגני הגיטרה הגדולים בעולם, ומספק את כלל האביזרים הנלווים וחלקי החילוף במקום אחד. שמוליק בודגוב, גיטריסט מחונן מחלוצי ומובילי הרוק הישראלי בשנות ה- 70, מלווה את תהליך היצירה של כל גיטרה עד הפריט האחרון

‘בודגוב כלי נגינה’ הוא מרכז של איש אחד המתבסס על ניסיונו של שמוליק בודגוב כמוסיקאי ואחריותו האישית על כל פריט בחנות. כלי המוסיקה מתוכננים ברמת המקצועיות הגבוהה ביותר ובמגוון סגנונות רחב, המספקים מענה לכל צרכי הלקוחות במקום אחד. המרכז כולל שלוש מחלקות מרכזיות: בודגוב גיטרות, AB DRUMS, ו- AB KIDS.

בודגוב גיטרות מתוכננות ומעוצבות על ידי שמוליק בודגוב, דרך שיתופי פעולה עם מפעלי הייצור וספקי העצים המובילים בעולם. המותג כולל גיטרות איכותיות ברמת המקצועיות הגבוהה ביותר ובמגוון סגנונות רחב הנותנות מענה לכל צרכי הנגן. מוצרי המותג כוללים היצע נרחב של גיטרות חשמליות, אקוסטיות, קלאסיות ובס, ובנוסף, את כל מעטפת האביזרים הנלווים, הכוללים מגברים, גשרים, מיתרים, כבלים, סטנדים וכיסאות, נרתיקים וארגזים, טיונרים, מפתחות לגיטרות קלאסיות, רצועות ועוד.

גיטרה אדומה

AB DRUMS היא מחלקת התופים המקצועית ביותר בארץ מבחינת ידע והיצע למתופף המתחיל והמקצועי, המציעה את המגוון הרחב ביותר בארץ של אביזרים לתופים וחלקי חילוף: מצילות איכותיות במבחר דגמים, מקלות תופים, מברשות, עורות איכותיים ומערכות תופים למתחילים ומקצועיים. המחלקה עוסקת גם בתיקון מערכות תופים וחלקי תופים, כיוון, שיפוץ, הרכבה ותמיכה טכנית, וכוללת חדרים אקוסטיים להתנסות. המחלקה פועלת בשיתוף פעולה בינלאומי עם חברת סולטון בלוס אנג’לס בראשות המתופף איקי לוי, שסייעו בתכנון, פיתוח ועיצוב מותג התופים הייחודי, הכולל שלושה דגמים מרכזיים:  AB Custom מעץ מייפל אמריקאי מובחר,AB Classic מעץ מסאווה מובחר ו- AB Master המיועד למתופפים מתחילים.

תופים

מחלקת AB KIDS מחוללת מהפכה תפיסתית בעולם כלי הנגינה לילדים. המחלקה מחזיקה בהיצע הרחב, המגוון והמקצועי ביותר בישראל של כלי נגינה חינוכיים, העשויים מחומרים איכותיים של עץ ועור אמיתי, ומתוכננים על ידי אנשי מקצוע מובילים –  תרפיסטים במוסיקה, מורים לריתמוסיקה, אנשי חינוך ומרצים מתחומי המוסיקה לילדים. המוצרים מיועדים לטווח רחב של קהלים – גני ילדים, בתי ספר למוסיקה, מסגרות לחינוך מיוחד ולילדים אוטיסטיים ועוד. מגוון המוצרים כולל מטלופונים, קסילופונים, שלישים, כלי הקשה, סטים לכלי הקשה, טמבורין, תופים ודרבוקות, שייקרים, מרקסים, תופי מצעד, פעמונים ועוד.

ערכת ילדים

קצת על שמוליק בודגוב:

שמוליק בודגוב (59), הוא מוזיקאי ומלחין, אחד מהחלוצים והמשפיעים על הרוק הישראלי מאז שנות ה-70 וגיטריסט מוביל.  כבר בגיל 14 היה חבר בלהקת ‘המחשבות’, שהופיעה במועדוני הרוק הראשונים ברחבי הארץ. בשנת 71 התגלה על ידי המפיק חיים סבן שצירף אותו כנגן גיטרה ללהקת הצ’רצ’ילים עם אריק איינשטיין, בה ניגן מגיל 16 ועד שירותו הצבאי בחיל השריון. עם שחרורו הצטרף שמוליק בודגוב ללהקת “ששת” בה הכיר את המתופף איקי לוי, מה שהפך לקשר עמוק ורב שנים, ויחד הקימו ב-1978 את להקת ‘ברוש’ שהתחברה לאריאל זילבר כדי להוציא אלבום ומופע משותף (‘פעם הייתי ילד קטן’). הלהקה זכתה לפרסום נרחב דרך תכנית הטלוויזיה ‘זהו זה’, עד לפירוקה של הלהקה ב-1988.

מאז ליווה בודגוב בהופעות אמנים ישראלים מובילים רבים, ביניהם צביקה פיק , שלמה ארצי, מתי כספי וריקי גל, יהודית רביץ, נורית גלרון, קורין אלאל, אתי אנקרי, ריטה ורמי קליינשטיין, יגאל בשן ורותי נבון. בתקופה זאת עסק גם בהפקת אלבומים, שהבולט בהם היה ‘מציאות נפרדת’ – אלבומם הראשון של להקת ‘היהודים’. בשנת 1998 הוענק לו פרס ‘סולו’ של איגוד המוזיקאים עבור תרומתו למוזיקה הישראלית.

לפני 11 שנים הקים יחד עם אשתו דאז (חני אליקים מלהקת סקסטה) את ‘בודגוב כלי נגינה’.

לאתר החברה

חזרה לחדשות ועדכונים

אני רוצה להשאיר פרטים ושיצרו איתי קשר