דרכים ליצירת תוכן שיווקי / יעל לוטן

בעל עסק שמפיק תוכן רב ערך יכול להפוך למומחה בתחומו.

גם אם נראה לך שכבר הכל נכתב ואין עוד מה להוסיף, דעו כי לא צריך להמציא את הגלגל בכל פעם מחדש. כל מה שצריך הוא פשוט לפעול על פי אסטרטגיה נכונה ומגובשת.

מי מכם שרק כעת מתחיל להתעסק עם יצירת תוכן שיווקי מהדור החדש ואינם מוצאים עדיין את מקומם בעולם מרתק זה, עלולים להבהל בתחילה. אז במיוחד עבורכם, הנה כמה עצות מועילות שיתרמו ליצירת תדמית חיובית עבור כל חברה או מותג.

  1. הכירו את קהל היעד שלכם

כדאי ליצור תוכן שיווקי שיעניין את קהל הלקוחות שלכם. איך לעשות זאת? פשוט לשאול אותם מה מעניין אותם. לדוגמא, מעצב פנים יכול לשלוח מייל לרשימת התפוצה שלו עם שאלה פשוטה: מה השאלה הבוערת שיש לכם לגבי עיצוב הבית. כל תשובה שהוא יקבל זו כותרת אפשרית למאמר שהוא יכול לכתוב.

 

  1. קבעו מטרות ריאליות

נכון שחשוב ליצור כמה שיותר תוכן בכמה שיותר ערוצים. פעם ביום או לפחות פעם בשבוע אבל זה לא מתאים לכל עסק. יש עסקים בהם אין בעל תפקיד שמתעסק בתוכן שיווקי ולכן חשוב שתציבו לעצמכם מטרה ראלית ותשמרו עליה לאורך זמן, גם אם תפיצו פעם אחת בחודש מאמר לכלל הלקוחות, וזה יהיה עקבי, זה מצוין.

 

  1. לא חייבים להמציא את הגלגל מחדש

חשוב להבין כי לפעמים החזרה על המסרים שלך לא פחות חשובים מלמצוא נושאים חדשים. כל נושא ניתן לכתוב בכל מיני אופנים, ולהציג אותו מכל מיני זוויות. באותו נושא אפשר לכתוב מאמר, להסריט וידאו או לצלם תמונות, ולהשתמש בכל פעם בפריט אחר.

 

צרפנו  לכם דוגמא שעשינו עבור משרדנו. השנה הוצאנו ברחבי תל אביב פלייר צפצפה, תוכן שיווקי אחר ויצירתי.

כי בשיווק צריך כל פעם להביא רעיונות חדשים. הצפצפה כפי שתוכלו לראות נתלשת עם הוראות הפעלה.

IMG_3248

חזרה לחדשות ועדכונים

אני רוצה להשאיר פרטים ושיצרו איתי קשר