הבית כמימוש אישי

TBZ STUDIO  הוא סטודיו יוקרתי לעיצוב פנים החותר  לספק לכל אדם את התחושה שביתו הוא המקום הנכון ביותר בשבילו  בו הוא חי חיים מספקים וממומשים

תל אביב צפון - צילום-אלעד גונן

עיצוב הפנים מהווה שוק פרוץ ובעל מתחרים רבים, המחזיקים במגוון רחב של סוגי הכשרות מקורסים של מספר חודשים בלבד ועד לימודי עיצוב פנים אקדמיים מלאים של ארבע שנים. רמות ההתמקצעות של העוסקים בתחום שונות ומגוונות, ובמרבית המקרים, הלקוחות אינם מבינים את משמעותם של פערי האיכות והמקצועיות המשמעותיים בין האלטרנטיבות השונות. בנוף זה של מעצבי פנים “שונים ומשונים”, בולטת טל בן זאב, בעלת TBZ STUDIO, ברמת השכלתה המעמיקה (תואר אקדמי מלא), הידע המקצועי הנרחב בתחום עיצוב הפנים, ניסיונה רב השנים כמנהלת פרויקטים ומפקחת בנייה, רקע מקצועי עשיר כסטייליסטית, מעצבת ומאבזרת דירות יוקרה וניסיון מקצועי בעיצוב אירועי יוקרה ללקוחות מובילים ויוקרתיים בארץ ובחול.

תל אביב צפון שינה - אלעד גונן

כחלק מעברה המקצועי העשיר, עיצבה ואבזרה אירועי יוקרה במאות אלפי שקלים שהתקיימו בארץ ובחו”ל – לונדון, מונטה קרלו, מנהטן ועוד. במהלך עבודה זו יצרה קשרים עם  “מגשימי חלומות” – אנשי מקצוע שיכולים לעשות ולייצר כל דבר עבור פרויקטיי יוקרה לאוכלוסייה אמידה ביותר. הדבר אפשר לה להכיר לעומק את תחום העיצוב לאלפיון העליון, הנוגע בפרטים וברזולוציות הדקות ביותר מבחינת מציאת פתרונות ואביזרים העונים על כל רצון או משאלה של הלקוח. טל בן זאב משלבת בניסיונה את הפן הוויזואלי יחד עם הפן התכנוני  – ניסיונה  כמנהלת פרויקטים ומפקחת ביצוע בחברה קבלנית יזמית  העמיק את ידיעתה במערכות ובחומרים המרכיבים את הבניה הפרטית, באיכות ובבקרת הביצוע, צברה ידע מקצועי נרחב על סדר הפעולות בתהליך הבניה והשיפוץ והבנת תהליכי האיכות וביצוע הגמר, כך שיכולתה לספק ללקוח שלה את בית שישמור על צביונו לאורך זמן ויהיה חזק עמיד ואיכותי.

ניסיונה המקצועי של טל בן זאב מאפשר לה לבנות את החלום יחד עם הלקוח ולגרום לו להתממש משלב התכנון והבנייה של החלל, דרך העיצוב וכלה באבזורו. גם כאשר האבזור הרצוי אינו קיים, טל בן זאב תעצב אותו באופן אישי וייחודי עבור הלקוח ותעורר אותו לחיים…

תל אביב צפון אמבטיה אלעד גונן

TBZ STUDIO פועל על פי שיטת ה- Total Design  שיטה הכולל מעורבות בכל שלבי התכנון, העיצוב והאבזור של הבית, תוך שיתוף מלא של הלקוח, וללא צורך עבורו בעבודה מול אנשי מקצוע נוספים. מדובר בתהליך מובנה של הכרת הלקוח, האתר עצמו תהליך במסגרתו טל עוזרת ללקוח להגיע לבית שבו ירגיש הכי נכון, הכי נח ולהפיק מעצמו את המירב.

קרדיט צילום: אלעד גונן

לאתר החברה

http://tbzstudio.com/

חזרה לחדשות ועדכונים

אני רוצה להשאיר פרטים ושיצרו איתי קשר