החברה להנדסת חלומות

תיעוד הנדסי

מפתח סטארט אפ או מוצר חדש? חברת היי טק הנדסה, תכנון ופיתוח, תלווה אותך יד ביד בכל שלבי הפיתוח, החל מתכנון ופיתוח אב הטיפוס ועד לשלב הייצור הסופי. החברה מספקת פתרונות יצירתיים ומקוריים מחוץ לקופסא, מתוך בקיאות רבה בתחומי ההנדסה והטכנולוגיה ויכולת הסתכלות על התמונה הגדולה, ועל השלכותיו וסיכוייו של המוצר החדש ברמה ההנדסית, השיווקית, הכלכלית והמשפטית.

 

בכל שיחת סלון או מפגש חברים, תמיד יש את האחד שמתחיל לספר “חשבתי על רעיון, אתם לא מאמינים, עוד חמש שנים אני מיליונר, אבל אני מבטיח שגם אז לא אשכח אתכם…”, ונדמה שהמשפט “העם היהודי ממציא לנו פטנטים” נכון היום יותר מתמיד. אז מה הבעיה? כמעט לכולנו יש רעיון ואנחנו בטוחים שהוא גאוני וחצי, אבל אין לנו שמץ של מושג איך מוציאים אותו לפועל, והשאלה הגדולה שכל הזמן מרחפת באוויר, “אם זה לא יצליח וניפול?”. כל השלבים נראים לנו מאוד מפחידים – רישום הפטנט, שמירה על זכויות יוצרים, מציאת משקיעים, היעזרות במדען הראשי, ביצוע סקרי שוק, תכנון ופיתוח, בניית אב טיפוס, ייצור, שיווק, מכירות. אם רק היה מישהו שבאמת יודע איך עושים את זה, וייקח אותנו יד ביד לכל אורך התהליך הלא ברור הזה… וכך תשעים אחוז מהרעיונות שלנו פשוט נשארים במגירה, ואולי הנכדים יישמו אותם יום אחד…

חברת היי-טק הנדסה תכנון ופיתוח היא חברת בת של הייטק מכניקה, יצרנית בתחום העיבוד השבבי. החברה מתמחה ביישום ובפיתוח של סטארט אפים ומוצרים חדשים עבור גורמים פרטיים או חברות, תוך ליווי היזם בכל שלבי התהליך, מתכנון ופיתוח אב הטיפוס ועד לשלב הייצור הסופי של המוצר. החברה הוקמה לפני שנה וחצי על ידי מנכ”ל החברה מאיר שטרית, בעל תואר בהנדסת מכונות. “היזם פונה אלינו עם רעיון חדשני, לעיתים רעיון קצת הזוי ולעיתים רעיון מבריק, ומבקש להוציאו מהכוח אל הפועל”, מתאר שטרית. “מעבר לסיוע בכל שלבי ההנדסה, התכנון, הפיתוח והייצור של המוצר החדשני, אנו מספקים ייעוץ גם לגבי רמת הישימות של הרעיון ברמה ההנדסית, עלויות הפיתוח והייצור, סיכויי הצלחתו ברמה השיווקית, כולל הפניה לסקרי שוק לבדיקת פוטנציאל המכירות של המוצר, סיכוני התביעות במידה של הפרת זכויות יוצרים, גיוס הון ומשקיעים, היעזרות במדען הראשי, וייעוץ לגבי מידת הרווח הכללית שתצא מהפרויקט ביחס של עלות מול תועלת”.

במהלך שירותו הצבאי עבד שטרית כמכונאי מטוסים בחיל האוויר, ועם סיומו עבד בתעשייה הצבאית, שם נחשף לתחום העיבוד השבבי, ולמד במקביל הנדסת מכונות. ניסיונו התעסוקתי העשיר והמגוון של שטרית, חשף אותו לטווח רחב של תחומים מעולם ההנדסה והטכנולוגיה, אשר העמיקו את יכולותיו המקצועיות על כל גווניו והיבטיו של עולם ההנדסה. יכולות אלו מאפשרות לחברה שבראשותו, לעסוק במגוון רחב של פרויקטים, עבור לקוחות מתחומים שונים, תוך התמקצעות בטווח רחב של טכנולוגיות וכלים. החברה עובדת עם לקוחות בעלי מאפיינים מגוונים והיקפי פעילות שונים, החל מחברות סטרט-אפ קטנות הנמצאות בשלבי המחקר והפיתוח הראשוניים ועד לחברות גדולות ומבוססות. החברה מספקת ללקוחותיה פתרונות כוללים, החל משלב קביעת הקונספט הכללי למוצר, דרך כל שלבי התכנון והפיתוח, ועד לשלב הייצור הסדרתי.

“רוב חברות הסטארטאפ צולחות את שלב הפיתוח ובחירת הטכנולוגיה וחלקן גם את שכבת פיתוח המוצר, אך מרביתן נכשלות בכל מה שקשור להגעה לשוק”, מסביר שטרית. “הדבר ממחיש את חשיבותה של המעורבות בשלב העסקי והשיווקי של הסטארט אפ, כשלב המכריע את הצלחתו של המוצר או את נפילתו. מעורבותה של החברה בשלב העסקי והשיווקי (מעבר למעורבותה בשלבי ההנדסה, התכנון, הפיתוח והייצור), היא אשר מבדלת את חברת הייטק הנדסה, תכנון ופיתוח ממתחריה, ומספקת עבור הלקוח את הערך המוסף הייחודי והמשמעותי, כחברה המלווה את הלקוח לכל אורך התהליך”.

 

בימים אלו מסייע שטרית בהתנדבות לקבוצת תלמידי תיכון מביה”ס ליד האוניברסיטה בירושלים (“לידה”) לתכנן דגם רובוטי שישתתף בתחרות ארצית שזוכיה ייצגו את ישראל בתחרות העולמית. החברה מעניקה להם חסות ומסייעת להם בתכנון המוצר.

בנוסף, החלה החברה להעביר ימי עיון והשתלמויות בתחום הנדסת המכונות למהנדסים, בהם מסופקים כלים ומיומנויות לפיתוח ותכנון מוצרים וחלקים באופן יעיל וזול. ימי העיון זכו להיענות רבה ומיצבו את החברה כגורם מקצועי ומייעץ עבור מהנדסים בתחומי התכנון והפיתוח.

תמונה מהאתר אינטרנט של היי טק

לפרטים על ימי עיון היכנסו לאתר החברה

http://www.hitecheng.co.il/

 

חזרה לחדשות ועדכונים

אני רוצה להשאיר פרטים ושיצרו איתי קשר