החשיבות בהכנת סרט תדמית

על מנת למתג את העסק שלכם וליצור מותג, עליכם ליצור סרט תדמית לעסק. בין אם יש לכם עסק של בניית אתרים,
גינון, או כל עסק אחר שרוצה להציג את עצמו בדקה וחצי, סרט תדמית הוא ללא ספק הפתרון המושלם בשבילכם.

 כידוע, כיום אנשים פחות אוהבים לקרוא ויותר אוהבים לצפות, לכן אחד האתרים הגדולים בעולם הוא יוטיוב
שמאפשר צפייה מידית בסרטונים וקליפים מכל העולם.

מדוע זה כל כך חשוב ליצור סרט תדמית לעסק שלכם?

סרט תדמית איכותי לעסק יאפשר לכם לפנות לקהל היעד בצורה רחבה יותר. אנשים שיצפו בסרט התדמית שלכם ידעו בדקה וחצי מה אתם מציעים, והאם כדאי בכלל ליצור אתכם קשר. סרט תדמית טוב ומושקע יכול ליצור תדמית איכותית לעסק ולאפשר לכם לפנות ללקוחות שלכם בצורה מקצועית ואיכותית, והם יבינו שמדובר בעסק רציני. לא משנה במה אתם עוסקים, תדמית העסק תשתפר משמעותית כאשר יש ברשותכם סרט איכותי.

איך בוחרים חברה אמינה להפקת סרט תדמית?

הכול תלוי בכם, עלות סרט תדמית פשוט יכולה להתחיל החל מ- 1500 ש”ח, ויכולה להגיע לעד מאות אלפי שקלים, הכול תלוי בצרכים של העסק שלכם. במידה ותרצו ליצור סרט אנימציה, מדובר בדבר יקר שאמור לכלול גם דיבוב והעלויות של סרט מסוג זה יכולות לנוע בין 5000 ש”ח ל- 20,000 ש”ח. אם אתם רוצים להפיק סרט פשוט ללא דיבוב אלא שאתם תדברו ותוצגו במהלך הסרט, העלות תהיה זולה יותר – לא יותר מ- 2500 ש”ח. בדקו מחירים באינטרנט ועשו השוואת מחירים בין כל החברות שמספקות סרטי תדמית.

איך בוחרים חברה אמינה להפקת סרטי תדמית?

  • בדקו עבודות קודמות – בכל אתר אינטרנט של הפקת סרטי תדמית מופיע עמוד עבודות קודמות או גלריית עבודות. בדקו האם החברה מציגה סרטונים שאהבתם, ובמידה וכן צרו איתם קשר לקבלת הצעת מחיר.
  • ניסיון – ניסיון הוא פקטור חשוב מאוד בהכנת סרט תדמית, חשוב לפנות לחברה שעוסקת בתחום שנים רבות ולא חברה מתחילה שלוקחת אתכם בתור פרויקט התנסות.
  • המלצות – נסו לשאול אנשים שכבר רכשו בעבר סרט תדמית האם הם מרוצים, במידה וכן בררו עם איזו חברה הם עשו את סרט התדמית.
  • בדקו הצעות מחיר ואל תתביישו – אל תתביישו לשאול ולברר מחירים בכל החברות, ותעשו סקר שוב נרחב. מצאו את החברה שמציעה לא רק מחיר שנוח לכם אלא גם עבודות שמתאימות לכם.
  • מחיר זול לא נותן את המוצר האיכותי ביותר – הרבה פעמים מתברר שהזול הוא דווקא היקר יותר. לכן, לפני שאתם סוגרים עסקה בדקו מדוע המחיר זול יותר.

החשיבות בהכנת סרט תדמית איכותי לעסק שלכם היא גבוהה מאוד, כאשר אתם יוצרים סרט תדמית אתם מציגים את העסק שלכם בדקה עד דקה וחצי. זהו סרטון וידאו שנותן לצופים לראות מה אתם שווים, במידה והצלחתם להגיע אל הלקוח באותה דקה וחצי, הרי לכם, לקוח חדש לעסק שלכם.

חזרה לחדשות ועדכונים

אני רוצה להשאיר פרטים ושיצרו איתי קשר