הטעות המביכה של וואלה שופס!

מאת אסף שטרן מנכ”ל – שלח מסר

קרה לכם פעם שקיבלתם מייל ואז קיבלתם מייל שסותר אותו? קרה לכם פעם שקיבלתם מייל עם שגיאות, טעויות, קישורים לא תקינים או מייל שלא מיועד אלייכם?

במאמר זה אסביר כיצד אפשר להמנע מטעויות דומות, אמנם לפעמים זה טעויות קטנות ולא מזיקות אך לפעמים מדובר על טעויות גדולות יותר שעלולות לגרום לחברה נזק תדמיתי ויותר מכך.

אבל קודם הנה דוגמה  למקרה מהזמן האחרון:

קיבלתי מייל מאחד האתרים הגדולים, קראתי אותו ושמחתי לראות שהם הגיעו להחלטה שמהיום המחיר שאותו רואים זה המחיר שבו אתם קונים. שמחתי מאד, אף אחד לא אוהב לראות מחיר ואז לראות שזה בעצם לא המחיר אלא רק החל מ: והמחיר האמיתי יוצא הרבה יותר יקר וההצעה כבר לא נראית מפתה כמו בהתחלה.

אבל לאחר 37 דקות קיבלתי עוד מייל שונה מאד וסותר לחלוטין את המייל הראשון

הנה לשיפוטכם:

1

להלן ציטוט מההודעה הראשונה

2

והנה המייל שקיבלתי אחרי 37 דקות.

3

והנה עוד אחד

4

איך אפשר למנוע את זה?

כאשר חברה שולחת דיוורים כדאי שיהיה אדם אחד שאחראי על התכנים.

גם כאשר מדובר בחברה גדולה ששולחת הרבה מיילים במקביל, כדאי שיהיה אדם אחד שמפקח על כל המיילים שיוצאים ובודק שהתכנים תואמים לאג’נדה שהחברה רוצה לקדם. 

במידה ולא עורכים “תיאום עמדות” לגבי התכנים במייל, קורות טעוית מביכות, זה יכול ליצור חוסר סנכרון בין מחלקות בחברה, וגם האמון של הלקוחות מתערער.

כמובן שדבר כזה יכול לקרות לכל חברה וברצוננו רק לעורר את תשומת לבכם שיש לבדוק כל מידע שיוצא מהחברה ולא.

דבר נוסף שחשוב להדגיש זה שבכל חברה ששולחת מייל צריך שתהיה אסטרטגיה מסודרת

כדאי אפילו לקחת לוח שנה לתלות על הקיר או להשתמש בלוח שנה באינטרנט/ במחשב ולתכנן מראש את השליחות שאפשר. לדוגמה מייל לפני חג. מייל לקראת סוף שנה, מבצעים וכו’.

התכנון של שליחת המיילים צריך להגיע יחד עם תכנון אסטרטגיה שיווקית מראש.

הכנו עבורכם 2 סרטונים במיוחד שתוכלו גם לתכנן מראש את האסטרטיגה השיווקית מראש בצורה מסודרת. וכך גם להמנע מטעויות מביכות וגם להגדיל את הכנסות החברה.

 

חזרה לחדשות ועדכונים

אני רוצה להשאיר פרטים ושיצרו איתי קשר