הכינו את הבית לחורף עם מוצרי מוריה store ​

מוריה STORE מציגים:
חולת ניקיון! חסל סדר עקבות בוץ
בימים כסדרם, זה כיף לשמוע את הדלת נפתחת בסערה, את הילקוט מושלך לרצפה, ואת המולת הצעדים הנמרצים בדרכם לספה בסלון. בחורף, לעומת זאת, זה מלווה בידיעה שעלינו לנקות עכשיו שביל של עקבות בוץ.
אז במקום לשטוף את הבית בכל פעם מחדש, מצאנו בשבילכם פתרון חסכוני ופשוט:
הכירו את TRIGGY – הפטנט האיטלקי שמשנה את עולם הניקיון.
טריגי מגיע כערכה הכוללת מגב חזק וארוך, הנכנס לכל פינה וגמיש דיו להיכנס מתחת לריהוט, ומטלית מיקרופייבר איכותית רב פעמית (ניתנת לכיבוס במכונה) המעניקה תוצאות יסודיות, אפילו רק עם מים!
“וויש” אחד עם TRIGGY יספוג את הבוץ ורטיבות, ויחסוך לכם את הצורך לשטוף מחדש את כל הדרך מהשטיח עד דלת הכניסה.
מדובר במוצר משודרג בהשוואה למוצרים הקיימים בשוק – מוצר איכותי שיגרום לכם לשנות את הרגלי שטיפת הרצפות. אחריות לשנה, בכפוף להוראות השימוש ואחריות היצרן המופיעים באתר.
מחיר: 320 ₪
אופן השימוש: עוברים על כתמי הבוץ ומאגרי הרטיבות עם מטלית המיקרופייבר, לאחר מכן שוטפים ומייבשים. הכי פשוט שיש…

חולת ניקיון! כבר אין צורך לנקות את החלון אחרי כל מבול
כולם מכירים את הפרוצדורה המתישה הזו: חצי גוף מבעד למרפסת, יד אחת אוחזת במעקה, יד שנייה נלחמת בכתם עקשן בעוד אנו מתפללים שלא ליפול. לאחר מכן אנו מרפדים את הרצפה בעיתונים, מוציאים את החלונות מהמסילות בחריקת שיניים, עוד חלון ועוד חלון, ואז מנקים משני צדדים ומחזירים הכול. דבר אחד בטוח: באותו ערב ירד מבול ויהרוס הכול.
אז עבור אלה מכם שמרגישים שהאיש שהמציא את חוק מרפי עבד בניקוי חלונות, יש לנו טיפ נהדר לחורף:
Snow Mangia Polvere Cera Dapi הוא מוצר נהדר נוסף מבית SUTTER הנועד במקור לניקוי רהיטים. זהו תרסיס בעל חומר המנטרל חשמל סטטי, ויוצר שכבה הנוגדת טביעות אצבע ודוחה אבק. למרבה השמחה, גילינו שהתרסיס אפקטיבי באותה מידה כאשר משתמשים בו לניקוי חלונות. התרסיס מותיר את החלונות מבריקים, וטיפות הגשם מחליקות על החלון ללא אחיזה. לזכוכית לוקח יותר זמן להתלכלך, ואנו מגדילים את מרווח הזמן בין ניקוי חלונות אחד למשנהו.
מחיר: 35 ₪
אופן השימוש: מרססים את החלון ומנגבים באמצעות מטלית יבשה. הכי פשוט שיש…

חולת ניקיון! נלחמים בריחות לא רצויים מבעוד מועד
בחורף החלונות סגורים, והווילונות מככבים. אין ברירה, הרי אף אחד לא אוהב לחזור מהעבודה ולגלות שלוליות מתחת לחלון. הבעיה, כמובן, היא כי חלונות סגורים מונעים תחלופת אוויר בבית. התוצאה עלולה להיות ריח טחוב במקרה הטוב, וניחוחות גוף לא נעימים במקרה הפחות טוב.
בישום הבית חיוני יותר בחורף מבכל עונה אחרת, וכאן אנו נכנסים לתמונה:
מוצרי הבישום GOLD, SILVER ו – PLATINUM מבית “מוריה” מתאימים לכל טעם אישי, מריח פודרתי ועד ריח רענן וקליל. הקולקציה בעלת מתיז מיוחד – DRY MIST – המפרק את הבושם לטיפות קטנות מאוד, ובכך מונע הכתמת של אריגים כגון וילונות וריפודים.
התוצאה הסופית תגרום לביתכם להריח כבושם יוקרתי, ותאפשר לכם לצלוח את החורף ללא תחושות של מחנק וטחב.

מחיר: מבצע מיוחד לחורף -מחיר עלות! 80 ₪ עבור שני בשמים.
אופן השימוש: לחיצה ממושכת על לחצן התרסיס. רצוי לפזר על משטחי בד.

חזרה לחדשות ועדכונים

אני רוצה להשאיר פרטים ושיצרו איתי קשר