הפקק נפתח / אופיסיטי

מתחמי עסקים ומשרדים מחוץ לעיר הגדולה מציעים פתרון לעומס הבלתי נסבל בכבישים ונותנים מענה לצרכי בעלי העסקים, שרוצים לעבוד קרוב לבית. המתחם החדש שיקום במערב רעננה, בו משחקת חברת הנדל"ן אופיסיטי תפקיד ראשי, הוא פתרון אידיאלי לתושבי השרון בכלל ולתושבי רעננה בפרט

דמיינו לכם בוקר מושלם… אתם שותים את הקפה של הבוקר בבית בנחת, נוסעים עשר דקות לעבודה, בלי וייז, מוצאים חנייה בקלות ומתרווחים מול חלון המשקיף למרחבים, ממנו ניבט נוף ירוק. תענוג…

תופעה חברתית נפוצה בעשור האחרון, בעולם כולו וגם בישראל, היא ה”יוממות” – עובדים הנוסעים מדי יום מיישוב מגוריהם לעבודה ביישוב אחר, בדרך כלל ערים מרכזיות. תופעת היוממות כרוכה בעלויות חברתיות משמעותיות, כמו עומס בכבישים וזיהום הסביבה, וגורמת לבזבוז זמן יקר ומתחים בגלל העמידה כל יום שעות בפקקים בדרך לעבודה ובחזרה.

נוסף לכך, העומס בכבישים מוסיף לעלות, בשיעור של 2.5% בשנה לעומת גידול של 1% בלבד במספר הכבישים. נכון שיש יוזמות חדשות כמו עידוד נסיעה שיתופית (קארפול), אבל בינינו, כמה מאתנו דואגים לסדר לעצמם טרמפ לעבודה כדי שיוכלו לעלות על הנת”ץ?

פתרון אשר ישנה לחלוטין את חייהם של תושבי השרון – הרצליה, כפר סבא, רעננה והסביבה, הוא פארק העסקים והמשרדים החדש העומד לקום במערב רעננה, בשטח שבין הפארק העירוני לכביש 531.

המתחם בא לתת מענה למחסור משמעותי במשרדים ייעודיים לבעלי עסקים קטנים ובינוניים באזור השרון; מאות בעלי מקצוע כמו עורכי דין, רופאים, רואי חשבון, מהנדסים, אדריכלים ועוד, המתקשים לאתר בסביבה משרדים מתאימים לצרכיהם.

הפארק יכלול 100,000 מ”ר של מסחר ומשרדים, בצמוד לרובע מגורים שיכלול כ-3,000 יחידות דיור, עם עירוב שימושים, פיתוח סביבתי מוקפד, מסעדות, בתי קפה, סניפי בנק ועוד. כל זאת, בסמיכות לאגם ולמדשאות הירוקות של פארק רעננה. הנגישות התחבורתית למקום גבוהה: גישה מהירה לכביש 531, המתחבר אל כבישים 4 ו-6 ומוביל גם לכביש החוף והמיקום של תחנת רכבת רעננה מערב החדשה במתחם עצמו.

בניית המתחם צפויה להתחיל בעוד כשנתיים והוא יאוכלס בעוד כארבע עד שש שנים.

חברת הנדל”ן אופיסיטי הינה השחקן המשמעותי ביותר במתחם החדש, חולשת על כמחצית משטחי העסקים ומגדילה את אחזקותיה בו באופן מתמיד.
אופיסיטי מלווה את הפרויקט ומעניקה ללקוחותיה שירות מקיף, מעמיק וכולל, החל משלב רכישת הזכויות בקרקע ועד מסירת המשרד, ואחראית על היקף נרחב ומפורט של ניהול הפרויקט: שיווק הקרקעות, ניהול תהליך הקצאת מגרשי התמורה וניהול הליך הקמת המבנה על כל שלביו. היום ניתן לרכוש זכויות לשטחי תעסוקה או מסחר במתחם מערב רעננה החדש בהשקעה קטנה יחסית (הון עצמי של 400-200 אלף שקלים בלבד). צפויה תשואה שנתית של 11%-13% מדמי השכירות.

לאתר >>

חזרה לחדשות ועדכונים

אני רוצה להשאיר פרטים ושיצרו איתי קשר