השיווק באינטרנט – כלי לקידום העסק הקטן

מאת: אסף שטרן מנכ”ל קומסטאר – “שלח-מסר”

במאמר זה ניתן כמה טיפים ועצות איך ניתן בקלות ליצור שיווק דיגיטלי יעיל יותר – שמירה על קשר רציף עם לקוחות ובכך להשיג את היעד העיקרי שהוא הגדלת המכירות.

חשבתם פעם מה הסיבה שחברות ענק כמו קולה קולה ממשיכות תמיד לפרסם למרות שאין ספק כי כולם מכירים אותם? המטרה היא לשמור על המותג בתודעת הצרכן כך שברגע שירצה לבצע רכישה הוא יחשוב על המוצר שלכם.

את זאת ניתן לעשות באמצעות מערכת דיוור, מערכת זו אינה משמשת רק לשליחת מיילים. אלא היא דרך קלה נוחה וזולה לשמירה על קשר רציף עם לקוחות באמצעות מספר כלים:

  • שליחת הודעות ללקוחות בתאריכים מיוחדים. לדוגמה “שייקה, קבל 20% הנחה לרגל יום נישואיך”  שייקה מקבל פנייה אישית, שמח שזוכרים את יום הולדתו ולכן המותג נראה בעיניו בצורה חיובית. כך עולים הסיכויים שירכוש את המוצר מאשר אם היה מקבל הודעה סטנדרטית שמיועדת לכולם על מבצע אפילו של 30% הנחה.
  • מערכת דיוור מאפשרת לפלח מנויים לפי אופציות מגוונות. כך למשל ניתן לסנן מנויים לפי תאריך הצטרפות, אזור מגורים, מין, גיל וכו’,

 

  • הסינון מאפשר לשלוח הודעות לקהל יעד מדוייק בפנייה אישית וישירה ובכך להגדיל את מחזור המכירות, אם לדוגמה חברה משיקה מוצר המיועד לגילאי 60+ ניתן לשלוח רק למנויים בגילאים אלו ובכך לתת מענה ממוקד רק לקהל היעד.

 

  • אפשרויות הפילוח מאפשרות גם לתזכר לקוחות לפי תאריכים, לדוגמה: אם לקוח הגיע לטיפול ולאחר חצי שנה הוא צריך להגיע לטיפול נוסף, פשוט מתזכרים אותו שבאופן אוטומטי חצי שנה אחרי הוא יקבל הודעת  תזכורת.

 

  • פונקציה נוספת חשובה במערכת דיוור הינו דף נחיתה, דף נחיתה הינו כמו אתר אך בעל עמוד אחד, בעמוד ישנו טופס הרשמה אשר נמצא במיקום בולט בדף. באמצעות דף זה ניתן לקבל פניות מלקוחות אשר מתעניינים במוצר ובשירותי החברה.

את דף הנחיתה ניתן להטמיע בתוך לשונית בעמוד העסקי בפייסבוק, וכך הלקוחות הגולשים בעמוד העסקי בפייסבוק יכולים ליצור קשר עם העסק דרך דף הנחיתה.

על מנת שדף נחיתה יהיה מוצלח יש צורך להציע ללקוח טובת הנאה

פרטי הלקוחות שנרשמו בדף הנחיתה נשמרים אוטמטית במערכת הדיוור, כך מאגר הלקוחות האיכותים אשר מתעניינים במוצר גודל.

לקוחות אשר נרשמו ופרטייהם הועברו למערכת הדיוור יכולים באופן אוטומטי לקבל סדרת הודעות אשר הוכנה מראש. 

כך שגם במידה והלקוח לא יבצע רכישה מיד עם ההרשמה המותג והעסק שלכם ישמר בתודעתו, כך יש סיכוי שאם לא עכשיו, הוא יעשה זאת בעתיד.

בשימוש חכם בדפי נחיתה ומערכת דיוור ניתן להגדיל באופן משמעותי את כמות המתעניינים במוצר או בשירות, להשיג לקוחות איכותים, ולהגדיל את המכירות.

אם כן ראינו כי מערכת הדיוור אינה רק מערכת לשליחת מיילים אלא מערכת  המכילה כלים חכמים אך פשוטים המאפשרים להגדיל בקלות וללא עלות גדולה את המכירות ולהפוך את העסק לריווחי

אם יש לכם שאלות לגבי מערכת דיוור ואיך היא יכולה לקדם את העסק שלכם

תוכלו ליצור איתי  קשר  (אסף שטרן מנכ”ל קומסטאר – “שלח מסר” )

במייל assaf@comstar.co.il

חזרה לחדשות ועדכונים

אני רוצה להשאיר פרטים ושיצרו איתי קשר