ווילונות עד הבית

האחים עיני מציעים שירותי ייעוץ ומכירת ווילונות איכותיים עד הבית, בהתאמה אישית ללקוח ובמחיר סביר

AV4A


רכישת ווילון היא התעסקות עבור כל אחד: צריך לקחת מידות, לצאת מהבית, לבחון בדים וצבעים, לדמיין איך הווילון ישתלב עם התמונה הסמוכה, להיסחב הביתה ולהרכיב. תחזוקתו מאוסה אף יותר – יש לפרק את הווילון המסורבל, להיסחב אל נותן השירות ולקבל לעיתים וילון דהוי, קרוע או מקומט.

האחים עיני מציעים את כל השירותים הכרוכים בווילונות – עד הבית. דקורטור מוסמך מגיע אל בית הלקוח על מנת לייעץ ולסייע בבחירת הווילון המתאים אישית לצרכי אותו לקוח. הדקורטור מייעץ לגבי סוגי הווילונות השונים, ביניהם ווילונות רומיים, ונציאנים, ווילונות גלילה ועוד. בנוסף, מציג הדקורטור את הבדים השונים, הצבעים וסגנונות התפירה כדי להתאים במדויק את הווילון ללקוח. הדקורטור גם מייעץ לגבי אביזרים שונים כגון מוטות משיכה, חיפויים לארגזי תריסים ומנגנונים חשמליים.

לאחר החלטת הלקוח הווילון נתפר, מובל עד לבית הלקוח ומורכב על ידי דקורטור מוסמך.

הלקוח מקבל אחריות של חצי שנה על התפירה, ובמידה והוא בוחר לנקות את הווילון אצל האחים עיני – אחריות גם על ניקויו. מחיר הווילון נע בין 300 ל-700 ₪ למ”ר והוא מגלם בתוכו את השירות ואת עבודתו של הדקורטור. לצד שירות זה מציעה האחים עיני גם שרות ניקוי וילונות יחודי באמצעות מתקן חדשני אותו פיתחו. המתקן  מאפשר ניקוי וירטיקלי של וילונות וחוסך את הצורך לפרק את הוילון מהמסגרת . יש לכך חשיבות בעיקר בוילונות רומים אשר לאורכם ורוחבם לייסטיים.

חברת “האחים עיני” נוסדה ב-1950 על ידי מנשה עיני. החברה מתמחה בשחזור אומנותי וניקוי כל סוגי השטיחים, בדים, וילונות וריפודים. במפעל מייצרים ווילונות בהתאמה אישית ולפי הזמנה על ידי טובי הדקורטורים בתחום וכן משחזרים בהמון אהבה ובאופן ידני שטיחים עתיקים מכל קצות תבל ומכל הזמנים.

לפרטים נוספים לחץ כאן >>

חזרה לחדשות ועדכונים

אני רוצה להשאיר פרטים ושיצרו איתי קשר