יחסי ציבור למיתוג ופרסום

בשוק התחרותי של היום, בכדי שמוצר יצליח, הוא חייב להפוך למותג, הוא חייב להיות משווק לקהלים הנכונים ודרך אפיקי התקשורת המתאימים. בקצרה – הוא חייב יחסי ציבור.

מה משותף לכל מוצר מצליח? מה משותף למקדונלד’ס, שוקולד השחר וקוקה-קולה? מדובר בשלושה מוצרים שקשורים לתחום המזון, אך כל אחד מהם מעורר בנו תחושות שונות כשאנו חושבים עליהם וצורכים אותם. כל מוצר מכיל מרכיבים שנוגעים בנו ברמה הפסיכולוגית. דברים אלו אינם נוצרים סתם כך, הם פרי עבודה מתמשכת ומתוחכמת במיוחד שנועדה להנחיל את אותם רעיונות בתודעה שלנו. מה משותף לכל המוצרים הללו? הם כולם מוצרים מצליחים ששולטים בשוק הספציפי שלהם. כיצד מגיעים לכך? באמצעות יחסי ציבור.

יחסי ציבור

באופן כללי, יחסי ציבור אינם כוללים רק קידום של מוצרים. יחסי ציבור הוא מונח שנועד לכלול בתוכו את כל זרימת המידע בין ארגון מסוים לציבור. המטרה היא ליצור ולשמר בקרב הציבור הרחב וקהל הלקוחות עמדה מסוימת בנוגע לארגון.

הדעה הרווחת בנוגע לנושא הינה כי יחסי ציבור קשורים לתחום מוצרי פרסום ותו-לא. תפיסה זו אמנם נכונה במידה, אך אינה כוללת בתוכה את המורכבות האמיתית הטמונה בעבודתו של איש יחסי הציבור. פרסום הינו זמני באופיו, וכולל פנייה ממוקדת לקהל הלקוחות הפוטנציאלי בכדי לקדם את המוצר. לעומת זאת, יחסי ציבור נוגעים באופן כללי ‘לפניו’ של הארגון בקרב הציבור הרחב ולכן אופיים אינו זמני, אלא בלתי-נגמר. כל עוד קיים הארגון וכל עוד הוא מתקשר עם הסביבה, יש לנהל את יחסי הציבור שלו בצורה מחושבת ונכונה.

יחסי ציבור – לוטן תדמיות

אנו בלוטן תדמיות מבינים עד כמה קריטי נושא יחסי הציבור לכל ארגון חפץ חיים. מטרתנו הינה להציע לכם את כלל השירותים הדרושים לכם תחת קורת גג אחת, מתהליך התכנון והמחקר הראשוניים, דרך שלב ההפצה דרך ערוצי המדיה המתאימים ועד לתחזוק קבוע באמצעות פגישות ייעוץ תקופתיות. כל זאת, ברמה המקצועית ביותר.

העבודה מולכם נעשית באווירה ברורה ונעימה. המטרה היא ליצור בצורה משותפת את התדמית הטובה והמתאימה ביותר עבור המוצר/ארגון שלכם.

משרדנו משלב בין שני מימדים בלתי נפרדים בתחום זה, מימד הקריאטיב היצירתי ומימד המחקר והפילוח המדעיים יותר באופיים.

משרדנו פועל כבר שנים רבות ומחזיק ביכולות מקצועיות ובניסיון שלא יסולא בפז. עם זאת, אנו תמיד מדגישים את החשיבות להישאר צעד אחד קדימה בעולם הפרסום הדינמי הסובב אותנו. מלבד שיווק ממוקד בכלי התקשורת המסורתיים, משרדנו גם מספק לכם פרסום באחד מערוצי השיווק החשובים בימינו (יש האומרים שהחשוב ביותר) האינטרנט.

בעידן שבו תקשורת ההמונים מתרחבת ונוגעת ביותר ויותר תחומים של חיינו, שירותיו של משרד יחסי ציבור מקצועי הינם רכיב בלתי נפרד מכל מוצר או ארגון.

חזרה לחדשות ועדכונים

אני רוצה להשאיר פרטים ושיצרו איתי קשר