מסדרים את התמונות על הקיר

החברה המובילה להפקת אלבומים דיגיטליים PICABOOK משיקה קוביות Pixel לעיצוב הקיר

 

חברת PICABOOK, החברה המובילה בישראל להפקת אלבומים דיגיטליים, משיקה קוביות פיקסל לעיצוב הקיר. קוביות המודפסות באיכות מעולה ונדבקות לקיר על ידי פסי דבק מיוחדים.

תמונות”פיקסל” לעיצוב הקיר של חברת PICABOOK מגיעות בגודל 20 על 20, עם הדפסת פרימיום על נייר פוטו מבריק, נצמדות לקיר בלחיצה וניתן להדביק ולהסיר ללא פגם לקיר. התמונות מגיעות עם מסגרת מבליטה, השומרת על התמונה. יש אפשרות למסגרת לבנה או למסגרת שחורה וכן, למסגרת פנימית.

חברת Picabook היא החברה הראשונה בישראל בתחומה, מאחוריה ניסיון של 15 שנה בהפקת אלבומים דיגיטליים בהתאמה אישית. החברה מתגאה במוצרים האיכותיים ביותר ובשירות היעיל והנוח ביותר עבור לקוחותיה. חברה פורצת דרך, המביאה את החידושים והפיתוחים הטכנולוגיים המתקדמים ביותר בתחום אלבומי התמונות הדיגיטליים בהתאמה אישית. המוצרים המובילים של החברה הם אלבומים דיגיטליים בכריכה קשה במגוון עשיר, במבחר גדלים וסגנונות, לוחות שנה במגוון דגמים ואופציות לעיצוב והתאמה אישית וכן, הדפסות ענקיות על בד קנבס ההופכות לתמונות על הקיר, באיכות ובחדות כמו בתמונה המקורית. למוצרי הליבה נוסף לאחרונה שירות של עריכת סרטונים מתמונות אלבום וקטעי וידאו –PIC-A-CLIP.

ניתן להשיג ב: https://www.picabook.co.il

מחיר: החל מ- 39 ש”ח

חזרה לחדשות ועדכונים

אני רוצה להשאיר פרטים ושיצרו איתי קשר