מעצבת החודש – יפה רזיאל

רקע – איפה למדת, איפה עבדת וקצת רקע אישי

נשואה ואם לשתי בנות בוגרות. המשרד שלי ממוקם בצפון תל אביב. למדתי עיצוב והום סטיילינג ב”קסטיאל” ובמכללת קונספט.

10-DSC03726

איך הגעת לתחום העיצוב ומה משך אותך לתחום?

צברתי ניסיון רב כעיתונאית ועורכת בכירה בתחום האמנות העיצוב והלייף סטייל ב”ידיעות אחרונות”. מאז שאני זוכרת את עצמי נשמתי עיצוב כבת למשפחה של מעצבים: אבי עיצב מוצרים בתחום כלי הבית, אמי מעצבת אופנה וציירת בדים ובתי מעצבת גרפית. אני מאמינה שיכולת לעצב וראייה מרחבית מפותחת הם כישרון מולד. ולראייה – כשאני נכנסת לחלל אני מייד מציירת בראש איך הוא ייראה בחלוקה אופטימלית נכונה, אם בניצול השטח, בתאורה וכד’.

 

 nagar salon klaly

מה מייחד את השפה העיצובית שלך? במה משרדך שונה / פורץ דרך

השפה העיצובית שלי מדברת צבע וחפצים מעניינים שקשורים לאופיו של הלקוח. מאמינה שבזכות צבע – כל אחד יכול לבטא את האופי הייחודי שלו בחלל. שמה דגש על תכנון נכון ולא פחות על אהבותיו אוספיו וחפציו של הלקוח. המשרד מתמחה בעיצוב דירות, בתים פרטיים, משרדים והשבחת נכסים ישנים. כמו כן, אני מתמחה בהום סטייג’ינג – מייעצת לאנשים איך לשפר את מראה הדירה במטרה למכור אותה ברווח גדול בהרבה ממה ששיערו. בנוסף אני מייעצת לאנשים בקניית בית/דירה/משרד, ומאירה את עיניהם לגבי מחיר השיפוצים שייאלצו לעשות.

 עיצוב גדול 2

מהן מקורות ההשראה שלך?

מקורות ההשראה שלי באים מן הטבע, בעיקר מהיערות ומהים. הצבעים האהובים עלי גווני כחול/טורקיז/ירוק.

קולאז צבעים יפה רזיאל

על אילו דברים צריך לשים לב כשבוחרים מעצב? למה כלקוח כדאי לי לבחור דווקא בך?

המשרד שלי פורץ דרך בעיקר בשבירת המיתוס שעיצוב דורש ממון רב. אני מעצבת לאנשים חדרים/דירות/בתים/משרדים בתקציב שווה לכל כיס וזו לא קלישאה. אני מבהירה ללקוחות שלא חייבים לקחת משכנתא כדי לעצב נכון ובטעם משובח. אני מדריכה את הלקוחות לתכנן תקציב מדויק, ולא חורגים ממנו באגורה. כדי להקל על הלקוחות אני מציעה אופני תשלום שונים – לפי שעה, לפי יום עבודה או לפי פרויקט, הלקוח יכול לבחור מה מתאים לו. אני מאמינה בדרכי העיצובית, אני אוהבת אסתטיקה ובני אדם, אני יכולה להעיד על עצמי שאני מוכשרת ומצליחה לשכנע את הלקוח העיקש ביותר, שהשילוב של הטיפים המקצועיים, הטעם וניסיון החיים שלי – הם הדבר הנכון לו והכל – במחיר סביר מאוד. אני מעצבת גם דירות שכורות ועושה הנחות מיוחדות לזוגות צעירים

 עיצוב גדול כסף קטן

ספרי לנו את פרויקט אחד שאת מאוד גאה בו?

פרויקט מעניין של המשרד – השבחת דירה ישנה ומוזנחת בת 70 והפיכתה לדירת סטודיו עכשווית – משני חדרים מעופשים לדירת שלושה חדרים יפהפייה. האתגרים היו רבים – שינוי חשמל ואינסטלציה בבית ישן, תכנון ובניית מטבח בסלון בחלל פתוח, חדר שירותים קטן שהפך למרווח ובתכנון נכון מכיל אסלה, כיור מקלחת ומכונת כביסה ופתיחת מרפסת ענקית לחלל גינה עורפית. הדייר שהשכיר את הדירה שילם 20% יותר מהמחיר הנקוב. בעלי הבית לא האמינו שזה קורה להם.

סלון לפני ואחרי

סלון לפני ואחרי 

אמבטיה לפני ואחרי

אמבטיה לפני ואחרי 

מטבח גבעתיים לפני ואחרי

מטבח לפני ואחרי

במה שונה תחום העיצוב בארץ היום ביחס לעבר – מגמות מרכזיות בתחום

מגמות מרכזיות בתחום העיצוב היום ביחס לעבר – שילובים של צבעים, חומרים, טקסטורות – חסל סדר סטים והתאמות. הרהיטים המודלורים שניתנים להזזה ולשינוי הם להיט. התקופה שלנו מאופיינת בחיבוק לטבע ולחומרים חמים וממחוזרים.

איזה עצה אחת חשובה היית נותנת למעצב שמתחיל את דרכו המקצועית ?

עצה למעצב בדרכו המקצועית – לא לכפות סגנון קשוח, להקשיב לצרכי הלקוחות, ולשלב את האופי המיוחד בעיצוב, מבלי לוותר על האג’נדה המקצועית. מאמינה שעיצוב נכון הוא בראש ובראשונה – הקשבה כנה ללקוח, לטעמו ולצרכיו לאורך כל הפרויקט, תוך הנחייתו בטיפים ובעיצוב נכון. בסיום הפרויקט חשוב שהלקוח ירגיש שהחלל המעוצב מרגיש לו נוח ונכון.

 yaffa_fix_2

לאתר של יפה רזיאל לחץ כאן 

חזרה לחדשות ועדכונים

אני רוצה להשאיר פרטים ושיצרו איתי קשר