משהו טוב יצא מהקורונה… / חתימה ירוקה 2SIGN

בשורה מהפכנית ופורצת דרך בעולם העסקי: בעקבות משבר הקורונה והצורך בשמירת ריחוק חברתי, אישרה רשות המיסים לראשונה לכל רואי החשבון בישראל להשתמש במערכת החתמה דיגיטלית מרחוק לצורך החתמת לקוחות על מסמכים ודוחות אונליין בקלות ובמהירות

בעקבות הצעד המתקדם, הוקם מיזם משותף של לשכת רואי החשבון בישראל עם חברת  “חתימה ירוקה” 2SIGN וכל חברי הלשכה זכו בהטבה בלעדית – מנוי חינם ל2SIGN

“חתימה ירוקה” 2SIGN היא חברת תוכנה שהוקמה ב-2018 מתוך הצורך לשפר ולייעל את תהליכי ההחתמה והמילוי של טפסים ומסמכים עבור עסקים וארגונים מכל התחומים.
2SIGN היא מערכת אינטרנטית מבוססת ענן, המיועדת להחתמת לקוחות, ספקים או עובדים על מסמכים אונליין בקלות ובמהירות. המערכת המתקדמת חוסכת את הצורך לשלוח את הנמענים לסרוק, להדפיס ואז לשלוח חזרה את המסמכים שנשלחו אליהם לצורך חתימה.
באמצעות המערכת, המסמכים נשלחים לחתימה ולמילוי פרטים דרך לינק מאובטח באמצעות מייל אישי או הודעת SMS ואפילו בשיתוף בתוכנת הוואטסאפ. הלינק עם המסמך נשלח לכל מחשב, טאבלט או טלפון נייד בצורה המותאמת לגודל המסך. מקבל המסמך נכנס ללינק שנשלח אליו, חותם באצבע קלילה על צג הנייד או המחשב, והמסמך החתום נשלח חזרה לשולח תוך כמה שניות.

לאחרונה, בעקבות משבר הקורונה, אישרה רשות המיסים לראשונה לכל רואי החשבון בישראל להשתמש במערכת החתמת לקוחות דיגיטלית. אנחת רווחה רחבת-היקף נשמעה במשרדי רואי החשבון בישראל ובקרב מאות אלפי לקוחותיהם, הפטורים מעתה מהצורך להתייצב אצל רואה החשבון לצורך חתימה מייגעת על עשרות טפסים ודוחות!

אחד הבעלים של חברת 2SIGN הוא רו”ח יורם שיפר, שותף מנהל במשרד רואי חשבון “זיו שיפר ושות'”. לדבריו, ההחתמה הדיגיטלית חוסכת בזמן ובאמצעים, מעודדת את המגמה הירוקה של ‘משרד ללא נייר’ עקב ביטול הצורך בהדפסות אינסופיות והופכת את כל תהליך ההחתמה למהיר, קל, פשוט וידידותי, הן לרואה החשבון והן ללקוחותיו.
שיפר: “המקצוע שלנו, רואי החשבון, הוא מקצוע עתיר טפסים. רואה חשבון מבזבז זמן יקר בשליחה וקבלה של מסמכים לחתימה. העובדה ש’בזכות’ הקורונה, אישרה רשות המיסים לראשונה לנו, רואי החשבון, להשתמש בהחתמה דיגיטלית ולפטור את הלקוחות שלנו מלהגיע פיזית למשרדים לצורך חתימה, היא צעד מהפכני, משמח מאד, סוג של נקודת אור במשבר המתמשך”.

אמיתי סיטון, סמנכ”ל שיווק ופיתוח עסקי ב”חתימה ירוקה” 2SIGN מסביר: “מגמת העבודה מרחוק בעקבות הקורונה גרמה לצורך קריטי בהחתמה אונליין בקרב רואי החשבון. אנו גאים על שילוב המערכת שלנו על ידי לשכת רואי החשבון בישראל למאות רבות של חברי הלשכה, שכבר נהנים  מיעילות המוצר שפיתחנו וממנוי חינם. בכל אופן, עלות המנוי נחשבת לאחת הזולות בשוק: מנוי בסיסי מתחיל ב-10 ש”ח לחודש בלבד, ומנוי ל-100 מסמכים עלותו 69 ש”ח לחודש”.

לאתר >>

חזרה לחדשות ועדכונים

אני רוצה להשאיר פרטים ושיצרו איתי קשר