מתווים דרך בתחום הטכנולוגיה הארגונית

מאת: עמית רודלפסון.

טכנולוגיה ארגונית היא תחום חדש המשלב בין יעוץ ארגוני ליעוץ בעולם ה- IT,

חברת מתווים המספקת שרות זה מסייעת לחברות למנף את תחום הIT  המגיע לכל אספקט בארגון כך שיהפוך אותו ליעיל ולאפקטיבי יותר.

מנשה הרשטיק
מנשה הרשטיק

תחום הייעוץ הארגוני מתקשר לניהול אנשים  במקום העבודה. אל תחום זה מצטרף תחום חדש – טכנולוגיה ארגונית, אשר מנהלת את  המערך הטכנולוגי בארגון, מנשה הרשטיק, מי שעומד בראש חברת ‘מתווים’, הוא יועץ טכנולוגיה אירגונית המלווה חברות בדרך למנף את העסק דרך ניהול ארגוני ותהליכי של מערך  הIT .

 השינויים הטכנולוגים התכופים העוברים על ארגונים הם בעלי השלכות רבות ומגוונות על כלל היבטי הפעילות של הארגון. לדוגמא, כאשר ארגון מטמיע מערכת טכנולוגית חדשה המאפשרת קבלת שרות מהאינטרנט ללא צורך להגיע לסניף, הדבר משליך על כל פעילות הארגון. ראשית, בהיבט השינויים המבניים (סוג השירותים, כמות כוח האדם בסניפים, זמני העבודה וכו’), ושנית, בהיבט הטכנולוגי של התאמת המערכות הקיימות למערכת החדשה, כדי ליצור סינרגיה ואינטגרציה אופטימלית בין המערכות. בנוסף, המערכות הטכנולוגיות חייבות לעמוד בדרישותיה המחמירות של הרגולציה, ניהול הסיכונים ואבטחת מידע, ולעמוד במדדי ניהול האיכות בתחום הטכנולוגי. מציאות זו הולידה צורך בתחום חדש – ייעוץ ארגוני בתחום הטכנולוגיה הארגונית.

 ‘מתווים’ הוקמה לפני שבע שנים מתוך מטרה לייעל ולמנף את התהליכים הטכנולוגיים בכל חברה כך שימנפו את העסק ויצעידו אותו קדימה. דרך מעורבות בגיבוש המתודולוגיה, שיטות העבודה, הנהלים והתהליכים, מתווים מתווה את דרכי הפעולה של  כל האספקטים הטכנולוגיים בארגון, בהתאם לאופיו הייחודי של הארגון ולצרכיו הפרטניים, וזאת על מנת להפוך את העסק ליעיל יותר ואפקטיבי. החברה מספקת שרות רוחבי ייחודי הכולל יעוץ בנוגע לכלל תהליכי בניית תשתיות ותהליכי תכנון ופיתוח בשילוב עם ייעוץ ארגוני, מתוך ראיית ‘התמונה הגדולה’ של הארגון, מעבר לאספקטים הטכנולוגיים, ומחזיקה במומחיות בלעדית, דרך מעורבות ישירה בהחלטות הארגון ברמה האסטרטגית.

 מנשה הרשטיק, מייסד מתווים, הוא בעל 30 שנות ניסיון במתן ייעוץ ובליווי של ארגונים העוסקים בתחומים מגוונים. בהכשרתו רכש מנשה ידע בתחומי תעשיה וניהול, ניתוח מערכות, ניהול איכות וניהול פרויקטים, כמו גם בנושאים הקשורים לחקר ארגונים. בין היתר עסק מנשה בהובלת תהליכי שיפור וקידום ביצועים בתחומי ייצור ופיתוח, פיתוח מערכות מידע, ניהול איכות וניהול פרויקטים, הטמעת מתודולוגיות למחזור חיי מוצר, פיתוח מוצרים ותוכנה, פיתוח והתאמת מתודולוגיות וניהול לקוחות. בהשכלתו, שילב  הרשטיק בין היתר לימודי ייעוץ ארגוני המתבסס על  תיאוריות פסיכואנליטיות.

 בשנים האחרונות מתמקדת מתוויים בתחום הרפואי ומספקת ייעוץ טכנולוגי ארגוני לארגונים גדולים כגון מכבי שרותי בריאות. “תחום המכשור הרפואי (Medical devices) הוא בעל פוטנציאל שוק אדיר, היקף פיננסי רחב, וצרכים רבים ומגוונים. שוק זה כולל מערכות ומוצרים חדשים, שרותים רפואיים מתקדמים, סטארטפים שמחכים לעבור לשלב ייצור המוני ונכונות רבה מצד משקיעים לקדם את התחום. כל זאת, מחזק את הצורך של ‘מתווים’ להתמקד בסביבת עבודה זו”, אומר מנשה הרשטיק. “אין ספק שהידע והניסיון הטכנולוגי רב השנים שצברנו בתחום המדיקל, מאפשר לנו להתבסס ולמצב את עצמנו כחברת מומחים מובילה בתחום הטכנולוגיה הארגונית, עבור חברות מתחום המדיקל, העוסקות הן במוצרים רפואיים Medical Devices)) והן בשירותים רפואיים”.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

חזרה לחדשות ועדכונים

אני רוצה להשאיר פרטים ושיצרו איתי קשר