ספין מאסטר משחקת אותה

ספין מאסטר שולחת אלפי צעצועים לילדים בישראל ובעזה .

ספין מאסטר, חברת הצעצועים והבידור לילדים הגדולה ביותר בקנדה, סיפקה אלפי צעצועים לילדים נזקקים בישראל ובעזה. עם צוות על הקרקע, ספין מאסטר הבטיחה כי צעצועים אלה יגיעו לאזורים שבם אלפי ילדים ובני משפחותיהם כרגע מחפשים מקלט. זוהי תכנית התרומה השלישית לאזור מוכה מלחמה שהושק על ידי ספין מאסטר בשמונה השנים האחרונות.

יוזמה זו הייתה מאמץ קבוצתי אמיתי שלא היה מתאפשר בלי העזרה והתמיכה של קבוצה ייעודית במיוחד, של החברה ‘אל על’ שסיפקה שוב, את משלוח הצעצועים ללא תשלום.

Toys for Israel & Gaza (3)

ד”ר איזלדין אבו אלעיש, רופא מעזה המתגורר כיום בקנדה, מחבר הספר “אני לא אשנא”, הצטרף ליוזמה כדי לעזור ולהפיץ את צעצועי ספין מאסטר בעזה.

מארגנים על הקרקע בישראל ובקנדה עבדו עם פקידי מכס וכל דרגות הממשל, כדי להבטיח שתהליך העברת התרומות מקנדה לישראל יהיה חלק ויעיל. התהליך כולו, מהתכנון והביצוע עד קבלת הצעצועים לידיהם של ילדים בישראל, הושלם בתוך פחות משבוע. בזמן מסירת הצעצועים, עפו מעליהם טילים בשמיים.

“ילדים צריכים לדעת שלום ודו קיום בלבד”, אומר רונן הררי, יו”ר ספין מאסטר ומנכ”ל. “כחברה בינלאומית, חשוב לעשות את החלק שלנו כשזה מגיע לתמיכה בקהילה העולמית. שוב, אנו יכולים להביע את התחייבותנו לאג’נדה ללא כל סדר יום פוליטי או אתני. “

Toys for Israel & Gaza (2)

ספין מאסטר מתגאה במעורבות קהילתית ומבטיחה כי ילדים בכל מקום יכולים לחלוק את השמחה של משחק והתחושה של כיף. ספין מאסטר מוכיחה עצמה שוב ושוב בתרומות רבות ותמיכה בילדים מכל הרקע והקהילות, כולל משלוחים לניו אורלינס בעקבות הוריקן קתרינה ותמיכה רבות ארגוני צדקה מקומית אחרת לאורך כל השנה. המאמצים המתמשכים של ספין מאסטר להחזיר השראה עבור רבים שמזלם לא בצידם, שרוצים ואינם יכולים.

peace rocket

חזרה לחדשות ועדכונים

אני רוצה להשאיר פרטים ושיצרו איתי קשר