פלסטיק מסובב ת’עולם

 

חברת היי אימפקט המתמחה בייצור רכיבי פלסטיק, עברה מקרית ענבים למפעלה החדשני בבית שמש, המשתרע על פני 1,500 מ”ר וכולל אולם ייצור חדש, יעיל ומתקדם, כדי לחדור לשווקים בענפי הרכב, רפואה ומזון

זוכרים את פחי האשפה הכבדים, המסורבלים והמחלידים ש’קישטו’ את הרחובות בילדותנו, לעומת פחי הפלסטיק הקלים והאסתטיים של היום? האם ידעתם שכמעט כל מוצר שני בו אנו עושים שימוש עשוי מפלסטיק? כיום, ניתן למצוא מוצרי פלסטיק במגוון רחב של ענפים, והם מהווים תחליף זול ונוח לעומת כלי ברזל ומתכת שמשקלם וסרבולם מקשים על השימוש. מוצרי הפלסטיק החדשים משתלטים על תחומי החקלאות, הרכב והרפואה, גם ככלים רפואיים (מזרקים, צינורות לאינפוזיה, מבחנות ועוד) וגם ככלי אחסון שונים.

חברת היי אימפקט, החוגגת בימים אלו 20 שנה להיווסדה, מתמחה בייצור רכיבי פלסטיק באמצעות הזרקת פלסטיק לתבניות. החברה מעניקה פתרונות לקטגוריות ייחודיות בתחום הפלסטיקה הבאים מתחומי הרכב, הרפואה והבריאות, ההנדסה, ההשקיה ומוצרי צריכה.

מעבר לייצור מספקת החברה גם שירותי הנדסה, בניית תבניות ,הרכבה, אריזה ומשלוח, כלומר מדובר על קוו ייצור “כחול לבן” מתחילתו ועד סופו, המספק את כל צרכי הלקוח במקום אחד.כ”מלח הארץ” של התעשייה הישראלית, וכחברה בעלת בסיס ערכי ואידיאולוגי איתן, היא מחזקת את כוחו של הייצור הישראלי והיצרן הישראלי אל מול שוקי העולם.

מנהלי החברה הם אוהד עמידן ומשה כנען. אוהד הוא מייסד החברה ומנהל הייצור, יוצא קיבוץ רביבים

אשר הוכשר בתחום הפלסטיקה במפעל “רביב” ולאחר מכן במפעל ההזרקה של קיבוץ נען, עד שבחר

בדרך משלו ופילס אותה כעצמאי בהיי אימפקט.  משה צבר את ניסיונו הניהולי בתחומי ההייטק

והתוכנה והצטרף ל-היי אימפקט בשנת  2002. תחומי אחריותו: מנהל בפועל – כספים, לקוחות, תפעול.

“היום, העולם עוברלפלסטיק”, אומר משה. “דוגמא טובה לכך ניתן למצוא בענף תעשיית הרכב בו אנו רואים מעבר מואץ מחלקי מתכת לפלסטיק”.

“אנו מקפידים לעבוד רק עם מכונות איכותיות ומדוייקות, ברמה הגבוהה ביותר”, אומר אוהד עמידן. “אנחנו מספקים רכיבי פלסטיק לציוד צלילה לישומים צבאיים ואזרחיים, מוצרים לתעשייה הצבאית, כמו גם לתעשיות הרכב, פיתוחים רפואיים מתקדמים ואפילו ציוד למטוסים, כך שטעות אחת שלנו יכולה לעלות בחיי אדם…”.

השינוי המשמעותי ביותר שעברה החברה, שמאפשר לה לגדול ולהתפתח, היה המעבר מהמפעל בקרית ענבים שכונה “הצריף”, למפעל חדיש ורחב בבית שמש שמשתרע על פני 1,500 מ”ר וכולל אולם ייצור חדש ומתקדם. פס הייצור של החברה התרחב והפך למהיר, נקי ויעיל יותר, מה שמאפשר למפעל הכרה בקרב הלקוחות, כיצרנית וספקית של רכיבים ומכלולים מתקדמים ללקוחות גדולים.

מעורבות ישירה של הבעלים בפרטים מהווה יתרון המאפשר למפעל לייצר באופן איכותי, מהיר

ותחרותי. החברה מספקת מענה פרטני ללקוח תוך עמידה בתקנים מחמירים כמו תעשיית הרכב.

פלטפורמת הייצור החדשה מאפשרת להגביר את המאמצים ולהביא לידי ביטוי את יתרונה ומעמדה

בשוק על מנת לצמוח ליעדים חדשים, ובזאת גם תרומתה הצנועה לחיזוקה של התעשייה הישראלית…

 

 

 

 

חזרה לחדשות ועדכונים

אני רוצה להשאיר פרטים ושיצרו איתי קשר