פסגת ניהול המשברים – ליטיגציה עסקית

מאת: עמית רודולפסון

עו”ד עופר פיק הוא מומחה בניהול משברים, ובעל יכולת גבוהה בניתוח ובהובלת מהלכים אסטרטגיים. משרדו מספק שרות משפטי הכולל ליווי וייעוץ במשברים עסקיים וניהול הסכסוך בבית המשפט, מתוך הכרות מעמיקה של צרכי שני הצדדים, והופעה מרשימה בבית המשפט המשדרת בטחון ועוצמה.

 

מי מאתנו לא מפחד להיכנס להליך משפטי? רובנו נעשה הכול כדי להגיע לפשרה ולחסוך לעצמנו את הזמן, הכסף ובעיקר מפח הנפש שמלווה בהליך הארוך והמתיש, שכולנו יודעים איך הוא מתחיל, אבל לא באמת יודעים איך הוא ייגמר. ואם כבר צללנו בעל כורחנו למימיו העכורים של אולם בית המשפט, חשוב לנו שמי שמייצג אותנו יידע להופיע בו ולהופיע בו טוב.

 

עו”ד עופר פיק  מתמחה בליווי וייעוץ במשברים עסקיים ובייצוג לקוחותיו בבית המשפט, ולכן נחשב כמומחה בניהול משברים עסקיים ומסחריים. בנוסף, הופעתו המרשימה בבית המשפט המשדרת ביטחון ועוצמה, מתוך קפדנות, העמקה, הכרת התיק על בוריו, ויכולת אלתור בשילוב עם יכולת וורבלית גבוהה, הופכים את עו”ד פיק לליטיגטור מהשורה הראשונה.

 

בימים אלו מוביל המשרד ייצוג של מספר עיריות ומועצות בתיק משפטי הזוכה להד ציבורי ותקשורתי, הנוגע למפגע הסביבתי החמור הנגרם ליישובים מצפון לנתב”ג מרעש המטוסים החולפים, בשל שינויים במסלולי הנחיתה בנתב”ג והפיכתו של מסלול הנחיתה הצפוני למסלול הנחיתה העיקרי. בכל מספר דקות, מתרחשת נחיתה בשדה התעופה בן גוריון החולפת מעל בתי התושבים מצפון לנתב”ג ברעש מחריש אוזניים ההופך את חייהם לסיוט מתמשך. אדם החולף באזור יכול לטעות ולחשוב כאילו הוא נמצא ברגע זה בתוך שדה התעופה ממש. “אנחנו מגנים פה על הרבה ישובים שלווים וכפריים שסובלים מעוול גדול ומהתנהגות דורסנית של המדינה”, אומר עו”ד עופר פיק. “אפשר להתמודד עם הבעיה בהמון דרכים אחרות המקובלות בעולם, מבלי לפגוע ביעילות ולמזער את הפגיעה באיכות הסביבה ובאוכלוסיית היישובים מצפון לנתב”ג. בעולם המודרני, התפיסה הרווחת היא שאיכות הסביבה גוברת על צרכי התעופה ורק בישראל מגלות הרשויות אטימות לצרכים אלו. הרשויות האחראיות קיבלו החלטות בלתי סבירות, מבלי ששקלו את הפגיעה החמורה באיכות חייהם של התושבים ובחוסר סמכות. על כן עתרנו לבית המשפט כנגד ההחלטות”.

 

קצת על עופר פיק – עם סיום שירותו הצבאי כקצין בצנחנים החל עופר פיק בלימודי המשפטים LL.B)) באוניברסיטת ת”א שאותם סיים ב-1989. את התמחותו ביצע במשרד דן כהן שפיגלמן. תחילת דרכו המקצועית רבת הניסיון החלה לפני 23 שנים, כאשר עבד כעו”ד שכיר במשרד דנציגר-קלגסבלד ושות’. עד שנת 1997 שימש שותף במשרד יעקב שינמן ושות’, ומשנת 1998 במהלך תשע שנים ניהל את משרדו העצמאי‏. מאז ייסד את הפירמה פיק – פלג ושות’ ביחד עם עו”ד גל פלג, מעורכי הדין המובילים בישראל בדיני תעופה ובסחר במטוסים.

 

 

 

חזרה לחדשות ועדכונים

אני רוצה להשאיר פרטים ושיצרו איתי קשר