צדק צדק תרדוף

רצות בעולם אין סוף בדיחות על עו”ד, אנו נהנים לתאר אותם כחסרי לב, רודפי בצע ובעצם כולנו שוכחים שרובם אינם כאלה, ושהכל התחיל אצלם מרדיפה אחרי האמת והצדק, הרצון לעזור ולתקן את עוולות החברה.

 

ניצה מתמחה בעיקר בדיני משפחה וירושה, נושא שהיא מתארת כמלא אמוציות, דורש יכולת הקשבה אין סופית ואמפתיה. תפקיד אשר משלב בין הצורך לשמור על מקצועיות משפטית ויכולת לתמוך פסיכולוגית ברגעים קשים ורגישים.

“תחום המשפטים חולש על כל תחומי החיים”, אומרת ניצה מלרן, עו”ד, המתנדבת מתחילת דרכה המשפטית בזמנה הפרטי בפרויקט ‘שכר מצווה’. “התחום מעניין ודרכו רוכשים כלים בעזרתם עוזרים לאנשים, אם זה עושק, עוול או תרמית, אין יותר סיפוק מלהצליח לעזור למישהו.”

במסגרת התוכנית, ניתן סיוע משפטי בתחומים אזרחיים כמו דיני עבודה, דיני משפחה, הוצאה לפועל, פשיטות רגל, משכנתאות ופינוי מדירה עקב חובות לבנק, דיור, צרכנות ועוד.

 

עד כה ניתן סיוע וייעוץ משפטי לאלפי פונים, שהגיעו לתחנות הסיוע של הלשכה, הפרושות ברחבי הארץ.

“לניצה היקרה! תודה רבה מקרב לב על כל מה שעשית למעני. אני מאחל לך חיים טובים, בריאות אושר ופרנסה טובה, באהבה.”  כך כתב לקוח שהיה מצוי בהליכי גירושין לא פשוטים, שקיבל סיוע משפטי מעו”ד מלרן במסגרת תוכנית “שכר מצווה”. כך כתב אחד הפונים במסגרת התכנית לעו”ד מלרן בסיום הטיפול בענייניו על ידה.

 עו”ד ניצה מלרן יוצאת החטיבה למשפט פלילי וקרימינולוגיה במרכז האקדמי למרכז ועסקים בר”ג. בעלת הסמכה של לשכת עוה”ד, ותעודות בגין הכשרות מקצועיות מטעם לשכת עוה”ד בהן השתתפה בתחומים: דיני משפחה, עריכת הסכמים וביטוח לאומי.

 בין שלל הסיפורים והתיקים שבהם טיפלה ניצה מלרן באופן פרטי שלא במסגרת התכנית, גאה היא במיוחד על מקרה ספציפי, בו טיפלה באישה אשר הגיעה לשלב ב’ בחייה עם ילדים מנישואים קודמים ועברה לגור עם בן זוגה האמיד אשר אתו הביאה ילד נוסף לעולם. מיד כאשר החלו לגור ביחד, הפך את עורו והחל להשתמש כלפיה באלימות מילולית קשה. האישה, אשר חוותה כבר בפרק א’ חוויות לא נעימות עם גרושה, התקשתה לעזוב את ביתה המפואר ואת התנאים הטובים לילדיה אך הבינה שקשה לחיות בטרור, אזרה אומץ ועזבה את בן זוגה האלים. כתגובה, לא רק שבן זוגה שלל ממנה זכויות לכל רכוש וטען שכל הונו שייך למשפחתו אלא גם דרש משמורת מלאה על הילד המשותף, הכפיש אותה וטען שהיא עבריינית.

ניצה הצליחה  להפריך טענותיו השקריות של בן הזוג, הצליחה להוכיח שהרכוש אכן שלו והצליחה לגרום לכך שבית המשפט יותיר את הילד המשותף במשמורת האם ותוך תשלום מזונות ראוי.

.ליצירת קשר עם ניצה מלרן , עו”ד

054-8046571

 

ז’בוטינסקי 84, רמת – גן.

חזרה לחדשות ועדכונים

אני רוצה להשאיר פרטים ושיצרו איתי קשר