ריח חדש באוויר

 

 מוצר חדש ומהפכני של חברת HG מטפל בריחות רעים  על ידי פירוק הרכבו הכימי של מקור הריח, כך שהריח הרע נעלם ולא מתערבב בריח טוב אחר

 

חבר אמר לי פעם שלהסוות ריח רע עם מטהר אוויר, זה כמו בעל בוגדני שבא הביתה עם פרחים – זה שקוף, לא אלגנטי, ובעיקר מסגיר יותר מאשר מסווה. בחורף, בעיית הריח הרע מכבידה על כולנו אף יותר, כי אי אפשר לפתוח חלון, אין אוויר, ועדיף כבר לנשום את ריח הבישולים או הסיגריות מאשר את הריח של מטהר האוויר שמסרב להתנדף, וגוזל מאתנו את טיפות האוויר האחרונות שעוד נותרו בחדר. מה שאנחנו באמת רוצים זה לא ריח של בושם או מטהר אוויר בתוך חדר מחניק, אלא פשוט ריח של אוויר טבעי ונקי.

ריח חדש באוויר 

מוצר חדש ומהפכני של חברת HG  – מנטרל ריחות רעים (eliminator of all unpleasant smells at source) אינו מפריש ריח כלל ואינו מסווה את מקור הריח הרע, אלא מחזיר את החדר בדיוק למצב ריחו המקורי. המוצר החדש מנטרל את הריחות הרעים מהיסוד על ידי פירוק הרכבו הכימי של מקור הריח, וכך, הוא אינו מסווה את הריח אלא מסלק אותו לגמרי. ניתן להעלים לחלוטין ותוך מספר שניות גם ריחות חריפים במיוחד כמו שתן בעלי חיים, ריח עשן סיגריות, בישולים או כל ריח מטריד אחר. המוצר מכיל אנזימים המתפזרים באוויר, מפרקים את מקור הריח וכך מעלימים אותו לחלוטין. המוצר מבוסס על תמציות צמחים טבעיות ולא רעילות שניתן לרסס ישירות על מקור הריח ואף על בעלי החיים ללא חשש.

 

המוצר מגיע בשני דגמים – מנטרל ריחות  המותז לחלל האוויר בצורת תרסיס גז המכיל 400 מ”ל

ומנטרל ריחות המותז לפני הקרקע המגיע בצורת מרסס ידני.500 מ”ל החומר אינו רעיל וידידותי לסביבה.

 

להשיג ברשתות הום סנטר, אייס ורוזנפלד, ובחנויות המובחרות למוצרי בנייה (טמבוריות)

מחיר מומלץ לצרכן – 55 ש”ח

 

חזרה לחדשות ועדכונים

אני רוצה להשאיר פרטים ושיצרו איתי קשר