שמים סוף לקמטים בלי ניתוחי פנים

לנס הזה קוראים מיריקל – אביזר חדש ומופלא בפשטותו המסתיר את הקמטים, ללא צורך בהתערבות כירורגית או בחומרים כימיים. המוצר שהפך ללהיט בקרב שחקניות ונשות החברה בארה”ב מגיע לארץ, ואם הוא מתאים להן אז למה לא לכן?

 

כחלק מטיפול בדלקת הלבלב שכלל ירידה מידית ודרסטית במשקל, מצאה עצמה מירי מוצרי עם גוף רזה אך פנים מלאי קמטים, וחיפשה נואשות אחר פתרון. לאחר ששללה ניתוח פנים וזריקות, פגשה חברת עבר המתגוררת בלונדון, שפניה חלקות למרות שגילן זהה. כשהחמיאה לה מירי אמרה החברה “גם את יכולה” וסיפרה לה על  אביזר קוסמטיקה שהפך ללהיט בקרב הסלבס בארה”ב . מירי החליטה לייבא את המוצר לארץ והשאר היסטוריה.

SET02 copy

האביזר, שעתיד להפוך לפריט חובה במלתחת היופי של נשות ישראל, מורכב מ- 20 מדבקות כפולות (ל-20 ימי שימוש) חד פעמיות, היפו אלרגניות, המוצמדות על ידי גומייה ושרוך, ומסתירות את הקמטים ליום שלם. כל עוד עונדים את האביזר העור נראה מתוח, ומחזיק מעמד בהתאמה נכונה לאורכו של היום או הלילה. המוצר מתאים לכולן ולכולם (בהחלט גם לגברים) אך מהווה פתרון ממשי אסטטי ופרקטי לכל מי שמכל סיבה בריאותית או כלכלית אינו יכול או רוצה לעבור ניתוח. מדובר בפתרון זול, ונוח לשימוש, ללא החדרת חומרים כימיים או התערבות כירורגית, ובעל תוצאות מידיות – ברגע שאתן עונדות, 20 שנה יורדות…

“נשים שענדו את מיריקל מתארות את החוויה  כאילו עברו מתיחת פנים”, אומרת היזמית מירי מוצרי. “הפתרון מתאים לכל מי שמתמודדת עם בעיית קמטים ועודפי עור ורוצה להיראות צעירה יותר.

קראתי למוצר מירקל לא רק בגלל משחק המילים, אלא כי באמת מדובר בנס, בעיקר בגלל קלות השימוש ומהירות ההשפעה – בעיית הקמטים נפתרת בדקה, העור חוזר להיות חלק לאותו יום, וכל זאת ללא מאמץ ובהתעסקות מינימלית. אבל כל המילים האלה הן רק מילים – תנסו ותיווכחו בעצמכן”.

 

ניתן להשיג: אצל מירי מוצרי 0543042866

מחיר הכרות- מיריקל: 240 ₪ הכוללים 20 מדבקות זוגיות ותפסנים

מחיר חבילת מדבקות לחודש שלם -140 ₪

http://miraclemutsery.wix.com/home

חזרה לחדשות ועדכונים

אני רוצה להשאיר פרטים ושיצרו איתי קשר