תשכחו כל מה שידעתם על ניקיון – הכירו את מוריה STORE / חברת הניקיון מוריה

לאחר מעל 20 שנות פעילות בשוק המוסדי, והתמחות בניקיון בתי חולים, בסטנדרטים של חיטוי וסטריליזציה מתקדמים, החליטה חברת מוריה “להרים את הסחבה” ולהעלות מדרגה את רמת המקצוענות של מוצרי הניקיון בשוק הקמעונאי, לרמה המאפיינת את השוק המוסדי. לשם כך הקימה החברה את מוריה STORE, המחוללת שינוי תפיסתי בעולם הניקיון וטיפוח הבית, ומציעה  מגוון רחב של מוצרים, בטווח רחב של תחומים, המתאימים לצרכים ייחודים ופרטניים בתחום הניקיון ותחזוקת הבית, לכל בעיה, לכל צורך ולכל משתמש. מתן פתרונות מוסדיים מקצועיים, המספקים מענה ממוקד ומדויק, שאינו מסופק על ידי חומרי הניקוי הקיימים בשוק הקמעונאי.  

להיות מקצוענים גם בבית… 

 לאחר עשרות שנות ניסיון בתחום המוסדי, הצבנו לעצמנו מטרה להכניס את הסטנדרטים, המקצועיות והיסודיות לשוק הקמעונאי ולכל בית אב בישראל, כדי להוביל לשינוי תפיסתי בציבור, בכל הקשור בניקיון, תחזוקה ומניעת נזקים“, אומר שמואל שרביט, מנכ”ל חברת מוריה. “עם השנים, נחשפנו במוריה להרבה מיתוסים שאינם נכונים בעולם הניקיון והחיטוי, ולכך שמרבית האנשים רוכשים מוצרי ניקיון בכמויות, 

מבלי לדעת ממה מורכבים אותם המוצרים. למעשה, ניקיון הוא עולם שלם של כימיה וטכנולוגיות, והחומרים והמכשירים אותם אנו משווקים במוריה STORE הם פרי ניסיוננו העשיר, לאורך עשרות שנים של התמקצעות בבתי חולים, בתנאי חיטוי וסטריליזציה מתקדמים. כך אנו מתחייבים להביא אליכם לבית חדשנות, יעילות וניקיון ברמה אחרת, כך שתוכלו להיות מקצוענים גם בבית. 

משוגעים לניקיון? הכירו את מוריה STORE 

מהיום, גם אתם יכולים ליהנות מחומרי ומכשירי הניקוי המתקדמים בעולם, שלא ניתן למצוא ברשתות השיווק, ולהתרשם מחנות הקונספט המעוצבת של מוריה STOREחנות הכוללת מגוון חומרי ניקוי וסנטריה בבישום חדשניוברמת ניקיון וחיטוי של בתי חוליםעם בישום וריחות ממש כמו בחנויות הכולבו הגדולות בעולם. כמו כן תוכלו להתרשם משואבי אבק מקצועיים לניקוי רטוב וגם ליבש, וממגוון מכשור לניקיון, גם לשוק המוסדי וגם לשוק הקמעונאי, שיעשו לכם את העבודה הרבה יותר קלה ויעילה. 

מבין המוצרים המוסדיים המקצועיים שתוכלו למצוא במוריה STORE: 

הפטנט הטכנולוגי המהפכני של BETTER AIR – מטהר האוויר הפרוביוטי הראשון בעולם. רובנו לא יודעים עד כמה עלול להיות מסוכן האוויר הביתי והמשרדי שאנו נושמיםלמעשה, מערכות מיזוג עלולות להפוך למפגע בריאותי משמעותי. אז מה הפתרון? BETTER AIR חלוצת מטהר האוויר הפרוביוטי הראשון בעולם, בעל פטנט טכנולוגי ENVIRO-BIOTICSTM המופק מזן BACILLUS SUBTILIS  – בקטריה טובה הצורכת מזיקים פוטנציאלים כמזון ופסולת אורגנית, גם באוויר וגם על גבי משטחים ואובייקטים, בכל חלל המבנה, ומשמרת בכך את האיזון האקולוגי. המערכת מותקנת ישירות למערכת המיזוג והאוורור ומופצת דרכה לכל חלל המבנה, או בפני עצמה כיחידה לחדרים ואזורים ספציפיים. מערכת ה Enviro BioticsTM משחררת לאוויר ברציפות אדיםויוצרת שכבת מגן למשטחים ואובייקטים המצויים בחלל המבנהשכבת הגנה נוצרת כנגד מזהמי אוויר ומשטחים, יוצרת סביבה “עוינת” לחיידקים ולמזיקים, ומשמרת את האיזון האקולוגי  

עמדה למילוי חומרי ניקויבה החומרים מיוצרים ממים מזוקקיםבמינונים הרבה יותר יעילים, ובחומרים פעילים פי כמה מחומרי מדף רגילים, כמו גם חסכוניים יותר ואקולוגיים. ניתן לבוא עם הבקבוק שלכם ולמלא את החומר ממש כפי שמוזגים בירה בבר… העמדה מאפשרת ריכוזי מינון שונים ורמת חיטוי מקסימלית העומדת בסטנדרטים של בתי חוליםעמדה חסכונית, אקולוגית, יעילה ואיכותית 

מוצרי בישום – GOLD, SILVER, PLATINUMמבשמי האוויר והבדים היוקרתיים והבלעדיים מבית “מוריה” המעניקים לחלל ריח איכותי ויוקרתיהקולקציה בעלת מתז מיוחד DRY MIST המפרק את הבושם לטיפות קטנות מאוד, ובכך מונע את הכתמת האריג ומוודא פיזור אחיד, אפקטיבי ומרוכז יותר לאורך זמן.  

רמת הבישום במוצרים גבוהה מהרגיל. בליין הבישום שלושה בשמים המטעימים לכל טעם אישי, מריח פודרתי ועד ריח רענן וקליל. רססו בבוקר ועדיין תריחו בערב…. השראת הליין ישירות מחנויות הכל-בו הגדולות בעולם 

אביזרי ניקיון וגאדג׳טים – במוריה STORE ניתן למצוא מוצרים נלווים ייחודיים ואיכותיים, המשדרגים את הנוחות בניקיון, כגון שואבי אבק מקצועיים לניקוי רטוב או יבש, מגב הפלא  טריגי, ערכות ניקיון חלונות  קלינו, עגלות ניקיון חדישות, דיסקים למכונות שטיפה בטכנולוגיות מתקדמות, וסכיני ניקיון מתקדמים.  

 .  

מגב הפלא טריגי – רצפה נקייה ללא מאמץהכירו את TRIGGY – המגב האיטלקי. רשום כפטנט! מגב הפלא שמשנה את עולם הניקיון! מגיע כערכה הכוללת מגב חזק וארוך, הנכנס לכל פינה וגמיש דיו להכנס מתחת לריהוט, ומטלית מיקרופייבר איכותית רב פעמית המעניקה תוצאות יסודיות, אפילו רק עם מים ! מדובר במוצר איטלקי  משודרג ביחס לדגם הסיני הקיים – מוצר איכותי שיגרום לכם לשנות את הרגלי שטיפת הרצפות.   

מגון רחב של מוצרי ניקיון ייעודיים לכל מטרה, כגון מסירי שומן לפיח שרוף, מסירי עובש ומסירי כתמים מכביסה וריפודיםהיעילים משמעותית מהמוצרים הקיימים כיום בשוקמוצרים שהיו עד כה בשימוש במכבסות ועבור אנשי מקצוע, וכעת נגישים לציבור הרחב. 

משלוחים לכל רחבי הארץ, וערכות ייעודיות למשרדים ולקהל הרחב. 

מוריה STORE כוללת גם חנות מקוונת להזמנה דיגיטלית 

https://moriya-store.co.il/  

חברת ‘מוריה’ בה מעל 2,000 עובדים, מספקת שירותי ניקיון ואחזקה למגוון לקוחות מובילים במגזר העסקי הפרטי. החברה מציבה סטנדרטים חדשים, ורף חדש של מקצוענות בענף הניקיון, ברמת האיכות, המקצוענות ונהלי העבודה. בין לקוחותיה המרוציםשל ‘מוריה לאורך 23 שנה נמנים:  משרד ראש הממשלה, הבנק הבינלאומי, בנק יהב, מזרחי טפחות, דואר ישראל, האוניברסיטה העברית בירושלים, האוניברסיטה הפתוחה, ביה”ח לוינשטיין, קופ”ח כללית, מרכז רפואי אוניברסיטאי סורוקהמרכז שניידר לרפואת ילדים, קבוצת כלמוביל ורבים אחרים. 

חזרה לחדשות ועדכונים

אני רוצה להשאיר פרטים ושיצרו איתי קשר