חברת Crestron  – מובילת התעשיה בתערוכה הגדולה בעולם בתחום האודיו, ווידאו ובקרה

ImageGen

גם השנה השתתפה ענקית פיתוח מערכות השליטה והבקרה המתקדמות Crestron בתערוכת Integrated Systems Europe) ISE) – תערוכת האינטגרציה וה-Pro-AV הגדולה בעולם. התערוכה נערכת מידי שנה באמסטרדם, ומושכת אליה קהל רב. השנה, נערכה התערוכה בין ה-4 ל-6 בפברואר, ומשכה למעלה מ-50 אלף מבקרים מכל העולם.

אין זה מפתיע ש-Crestron הינה המציגה המובילה בכנס ולה הביתן הגדול ביותר. נכון להשנה, מעל למאתיים מעובדי Crestron מרחבי העולם הגיעו לקחת חלק בכנס בכדי לעניין ולרתק את 50,000 מבקרי הכנס.

שנת 2014 צפויה על פי כל, להיות שנת ה-4K (רזולוציה הגבוהה פי 4 מרזולוציות ה-FullHD המוכרות לנו כיום), ועל כן, נושא השיחה המרכזי בתערוכה נסוב סביב טכנולוגיה זו. חברות רבות בתערוכה הציגו את עניינן במערכות 4K, אולם Crestron, כחלוצה בתחום הווידאו הדיגיטלי, הייתה היחידה להציג פתרון מיתוג וניהול מלא ברזולוציות 4K, אשר על פיתוחו שוקד צוות המהנדסים של החברה למעלה משנתיים.

האתגרים בניהול והפצה של תכנים ב-4K רבים, ובהם קצב העברת נתונים גבוה ביותר העולה על 8 מיליארד ביטים לשניה (8Gbps), הגבלת חדשות על אורכי הכבילה ועוד. Crestron השקיעה במהלך השנתיים האחרונות מליוני דולרים בפיתוח רכיבי 4K יעודיים, ובתור חלוצה בנושא זה, בנתה סביבת בדיקות מחמירות, והגדירה  תקן הסמכה (Certification) הנוגע ל-K4, ומהווה אסמכתא לחברות אחרות בתחום המשתמשות בטכנולוגיה ומבקשות לקבל תו איכות זה. מוצריהן של החברות המובילות בתעשייה, ובהן סוני וסמסונג שולחות את מוצריהן ל-Crestron, על מנת להטיח כי אלו אכן עומדים בסטנדרטים המחמירים להעברת ווידאו 4K. תוכנית זו מאפשרת לאינטגרטורים מובילים בעולם, לדעת כי הציוד אותו הם מאפיינים אכן תומך באופן מלא ב-4K, לטובת התקנה חלקה ובטוחה. פרטים נוספים על התוכנית, והמוצרים אשר אושרו או מועמדים לאישור, ניתן למצוא כאן.

 פתרונות נוספים אותם הציגה Crestron בתערוכה כוללים בין היתר את ה-Crestron RL – שיתוף פעולה עם מייקרוסופט לעבודה משותפת בחדרי וועידה, הנסוב סביב סביבת ה-Lync של החברה. מאז יוני האחרון, נמכרו מאות מערכות Crestron RL בעולם. המערכת מהווה פתרון מלא לחדר עבודה, וכוללת מסך מגע שולחני בגודל 10”, מסך מגע אחד או שניים בגודל 65”, וכן את כלל הרכיבים הנוספים הנדרשים. המערכת משווקת בארץ ע”י משווקי Crestron וכן בערוצי הפצה נוספים בשיתוף חברת מייקרוסופט.

לצד Crestron, לקחו חלק בכנס מאות חברות בינלאומיות, וכן מספר חברות ישראליות נוספות. אחת החברות הישראליות הבולטות בתחום, הינה חברת Valens מהוד השרון, אשר פיתחה את טכנולוגיית ה-HDBaseT™, המאפשרת העברת ווידאו HD ו-4K על גבי כבל CAT5e פשוט למרחקים. בטכנולוגיה זו, נעשה שימוש בין היתר ברכיבים רבים של מטריצות ה-DigitalMedia™ של Crestron. חברה ישראלית נוספת אשר הציגה בכנס הינה חברת Wall Smart מפתח תקווה, המפתחת מוצרים ייחודיים להתקנה אסתטית של מסכי מגע, ופאנלי לחצנים של Crestron ב’קו 0′ עם הקיר.

מזה למעלה מ-40 שנה חברת Crestron הינה הגדולה והמובילה בעולם בפיתוח מערכות שליטה ובקרה מתקדמות. חברת Crestronמפתחת טכנולוגיה פורצת דרך במטרה להקל ולשפר את הסביבה העסקית והביתית בה אנו עובדים וחיים. Crestron מפתחת פתרונות משולבים של מערכות שליטה ובקרה, אודיו, ווידאו, בקרת אקלים, תאורה ועוד, הנשלטים ממסכי מגע, פאנלי לחצנים, טלפונים ניידים, טאבלטים וממשקי משתמש נוספים. Crestron מאחדת את השליטה והבקרה בכל המוצרים הטכנולוגיים מסביבנו לסביבה אחודה אחת במטרה לשפר וליעל את ניהול המשאבים, היעילות התפעולית ונוחות השימוש במבנים ציבוריים, מוסדות חינוך, בתי מלון, בתי חולים, גופים ביטחוניים ועוד. בנוסף למטה החברה בניו ג’רזי, לחברה משרדים בכל רחבי ארה”ב, קנדה, אירופה, אסיה, המזה”ת, דרום אמריקה, אוסטרליה וישראל.

משרד Crestron ישראל הוקם בשנת 2012 כמשרד ה-92 של Crestron בעולם. המשרד הוקם לאור הגידול המשמעותי, והתרחבות פעילות Crestron בישראל, ומטרתו ייצוג החברה בישראל, תוך עמידה בסטנדרטים העולמיים של החברה בכל העולם. Crestonישראל עובדת עם האינטגרטורים המובילים בארץ, בתחום המסחרי, הממשלתי-צבאי והפרטי ומספקת שירותי ייעוץ, הדרכה ותמיכה ללקוחותיה.

חזרה לחדשות ועדכונים

אני רוצה להשאיר פרטים ושיצרו איתי קשר