הכי יפה בפרופיל – תשלובת סהל־אלובין
700 טון פרופילי אלומיניום מייצרת מידי חודש תשלובת סהל־אלובין, לשווקים מקומיים ובינלאומיים בתחומי הבניין והתעשייה. החברה הישראלית, המובילה בתחומה, חתומה על פרויקטים משמעותיים כגון נתב”ג 2000, פרויקט משכנות האומה בירושלים ומכון הלב באיכילוב. עם זאת, חשיבותה של התשלובת בחברה הישראלית לא נמדדת רק בהצלחותיה המקצועיות, סהל־אלובין היא מופת לשמירה על איכות הסביבה ולתרומה לקהילה

 

2

 

לא לחינם נבנים מיתוסים אודות עסקים מצליחים על סוד משפחתי שעובר מאב לבנו. הילד סופג בילדותו לא רק את הידע הגלוי אלא גם את זה הנסתר, ולעתים אף ממשיך ומפתח אותו. זהו בדיוק סיפורה של תשלובת סהל־אלובין – המובילה בתחומה בישראל – חברה אשר מתכננת, מייצרת ומשווקת מערכות ופרופילי אלומיניום.

את יסודות החברה הניח בשנת 1972 אריה סגל ז”ל. בנו גל למד הנדסת מכונות ומנהל עסקים והפך את החברה ממפעל המייצר פרופילים לתשלובת המייצרת כיום כ־700 טון פרופילי אלומיניום מדי חודש לשווקים מקומיים ובינלאומיים בתחומי הבניין והתעשייה וחברה המייצרת מערכות אלומיניום. תשלובת סהל־אלובין מתכננת, מייצרת ומשווקת את כל סוגי מערכות ופרופילי האלומיניום, כולל מערכות פתחים לבניה, פרופילים מותאמים לתעשייה ואלומיניום תעופתי. כ-60% מהייצור מיועד לבניה וכ־40% לתעשייה.

סוד הצלחתה של סהל־אלובין נבנה על איכות קפדנית, בולטת בתחומה, חדשנות וסיפוק ערך מוסף ללקוח. אבל יש עוד יתרון גדול ומשמעותי מאוד בעבור לקוחותיה – כל צורכיהם מסופקים תחת קורות גג אחת, כך שניתנת להם איכות אחידה, מחויבות אחת ואחריות כוללת. העמידה בסטנדרטים הגבוהים ביותר, זיכתה את החברה, כבר בתחילת דרכה, בתווי תקן לייצור וגימור פרופילים, ומערכת איכות מאושרת. ללקוח החברה מובטח שיקבל את המערכות הטובות ביותר בשוק, עם השירות המסור ביותר ובאופן הנוח ביותר. התשלובת כבר הוכיחה כי יש לה תשובה מנצחת לכל פרויקט בכל רמת מורכבות.

3

מחלקת הפיתוח, שבה מתחילה שרשרת הייצור, מתכננת ומפתחת מערכות אלומיניום בהלימה מושלמת לדרישות הלקוח. התכנון המוגמר עובר למחלקת ייצור הטבעים, אשר ערוכה לייצר 50 טבעים בחודש. הבולים, חומר הגלם ממנו מייצרים את הפרופילים מועברים למחלקת ייצור הפרופילים, שם ממתינים להם ארבעה מכבשים חדשניים לעיבוד פרופילים באיכות הגבוהה ביותר. בסיומו של התהליך, הפרופילים מועברים למחלקת הציפויים של החברה, המורכבת משתי תתי מחלקות: אלגון וצביעה. קו האלגון המשוכלל של החברה הוא הראשון בארץ שקיבל את אישור מכון התקנים הישראלי.

במקביל לפעילותה המרכזית, התשלובת מחזיקה חברת בת המתמקדת בתחומי פעילות חדשניים: חברת אווירון – חברה בת המייצרת אלומיניום תעופתי. החברה בעלת תו תקן תעופתי AS – 9100, המאפשר לה לייצר אלומיניום תעופתי עבור כלל תעשיות האוויר והחלל, בארץ ובעולם.

מחויבים גם לסביבה
כחלק מתפיסת חיים המבוססת על מחויבות ושירות, התשלובת דואגת לתרום את חלקה ליצירת סביבה נקייה ובריאה יותר. הדבר בא לידי ביטוי בהשקעות ובפעולות ממוקדות ובהן:

– רכישת  ארובות לספיחת רעלנים המסייעים בשמירה על איכות האוויר במפרץ חיפה.
– מכירת הבוצה הנותרת בתהליכי הייצור והצביעה.
– ייצור מוצרים לוויסות טמפרטורה של מבנים, ובהן מערכות הכוללות בידוד תרמי מלא (כמו חלון העונות אשר פותח באוניברסיטת בן גוריון, ומאפשר לחסוך עד 40% מצריכת האנרגיה).

מחויבים לקהילה
המחויבות ממשיכה גם בתרומה ישירה לקהילה, כאשר בין היוזמות של התשלובת:

– תמיכה בקבוצת הכדורסל גלבוע גליל.
– תמיכה בבית הספר לכדורגל של מכבי יפו, המסייע בשיקום נערים במצוקה באמצעות המשחק.
– תרומה לאגודה למען החייל ולחברה להגנת הטבע.
– מלגות לסטודנטים נזקקים.
– תמיכה בבית ספר מקצועי “שהם” בחיפה והקמת כיתות לימוד ייעודיות ומצוידות, שאותן חונכים אנשי החברה.

חזרה לחדשות ועדכונים

אני רוצה להשאיר פרטים ושיצרו איתי קשר