הוצאת הצהרות לתקשורת

מאחורי כמעט כל ידיעה בעיתונות, ברדיו, בטלוויזיה ובמדיה החברתית עומד היום משרד מקצועי המתמחה ביחסי ציבור. פעילות יחסי הציבור נועדה להשלים את עבודת הפרסומאים ואנשי השיווק ומהווה צינור מרכזי להעברת מידע והצהרות לתקשורת. משרד יחסי הציבור מוציא הצהרות לתקשורת בכל האמצעים האפשריים והמקובלים, בנוגע ללקוח או למותג מסוים. משרד יח”צ מתכנן יעדים וקובע אסטרטגיה, תדמיתית, שיווקית ותקשורתית לתקופות זמן שונות, כלומר לטווח קצר וארוך, בהתאמה מלאה לחזון הלקוח ומטרותיו, כאשר הוצאת הצהרות לתקשורת מהווה חלק חשוב ובלתי נפרד מאסטרטגיית יחסי ציבור.

אסטרטגיה ביחסי ציבור

לאחר אפיון הלקוח והבנת חזונו ומטרותיו ניתן לקבוע אסטרטגיה ביחסי ציבור. המושג יחסי ציבור נחשב בעיני רבים לערטילאי אך ניתן לראות את התוצאות באמצעות החשיפה החיובית לעיני קהל היעד שנקבע מראש, העצמת המותג ותדמיתו בעיני רבים, הפיכת שם המותג לשם שגור בקרב קהל היעד ולקוחות החברה או הארגון, ובהתאם למטרות וליעדים ניתן לראות פניות גדולות יותר ללקוח והצלחה עסקית המתבטאת לרוב בגידול בהכנסות. יש לציין כי משרד יח”צ מוביל נמצא בקשר מתמיד עם עורכים, כתבים, צלמים ואנשי תוכן בכל התחומים, לרבות במדיה הדיגיטלית ובאינטרנט. במהלך הפעילות, ובהתאם לאסטרטגיה, מוציא המשרד הצהרות לתקשורת שנועדו להעביר מידע רלוונטי, לחזק את המותג בעיני קהל היעד ולסקר נושאים מגוונים מנקודת מבט מעניינת ומסקרנת.

קשרי מדיה איתנים

הוצאת הצהרות לתקשורת חשובה לחיזוק המותג וליצירת סיפורים מעניינים שתורמים להצלחת הלקוח ולחיזוק מעמדו. לעתים יש להוציא הצהרות לתקשורת כאשר הלקוח מתמודד עם משברים וכך ניתן לשקף את עמדת הלקוח באופן חיובי ולספק נקודת מבט שונה שמחזקת את מעמדו ומביאה לשינוי חיובי. כמו כן, הצהרות לתקשורת נועדו לחשוף מוצרים חדשים וליצור אייטמים בהתאם לאסטרטגיה ולמטרות הלקוח. את ההצהרות לתקשורת יש לתזמן היטב ולכן חשוב לבחור משרד יח”צ מוביל המציג קשרי מדיה איתנים וחזקים. כך יכול המשרד לנצל את קשריו עם אנשי התוכן והתקשורת בכל סוגי המדיה ולהפיץ תכנים המתאימים ללקוח ומיועדים לחזק את המותג, להציגו באופן חיובי, להגדיל את המכירות או לחשוף אירועים עתידיים ומהלכים בעלי עניין ציבורי. בנוסף, חשוב כי משרד יחסי הציבור ייזום כתבות בעיתונות הכתובה והמקוונת ויחשוף את הלקוח שלו במדורים רלוונטיים כמו מדורי רכילות, מדורי טיפים, מדורי ביקורת מוצרים או שירותים ועוד.

סיפור מנצח וסוחף

כאשר משרד יח”צ מוציא הצהרות לתקשורת עליו לעשות זאת באופן מושכל ותוך יצירת עניין. לכן, חשוב להוציא הצהרות מנצחות, חיוביות וסוחפות. את ההצהרות לתקשורת ניתן להוציא באמצעות כינוס מסיבת עיתונאים, פרזנטציות לאמצעי התקשורת השונים, הפקות אירועים בליווי תקשורתי וייזום אייטמים בתקשורת לפי לוח זמנים מוגדר ובהתאם לסוג הידיעה ומטרתה. החשיפה התקשורתית תורמת להצלחת הלקוח וגורמת לשינוי חיובי בתדמית המותג ומאפשרת לו להוביל מהלכים, להשיג יעדים ולשנות את דעת הקהל.

חזרה לחדשות ועדכונים

אני רוצה להשאיר פרטים ושיצרו איתי קשר