היי אימפקט – בסינית זה נשמע פחות טוב

הורדמסתבר שזליגת הייצור לשוק הסיני אינה גזירת גורל. חברת היי אימפקט המתמחה בייצור רכיבי פלסטיק, עברה מקרית ענבים למפעלה החדשני בבית שמש, המשתרע על פני 1,200 מ”ר וכולל אולם ייצור חדש, יעיל ומתקדם, כדי לחדור לשווקים בענפי הרכב, רפואה ומזון ולהוות אלטרנטיבה איכותית ויעילה למפעלים בסין

חברת היי אימפקט, החוגגת בימים אלו 20 שנה להיווסדה, מתמחה בייצור רכיבי פלסטיק באמצעות הזרקת פלסטיק לתבניות המסופקות על ידי הלקוח. החברה מעניקה פתרונות לקטגוריות ייחודיות בתחום הפלסטיקה הבאים: מתחומי הרכב, הרפואה והבריאות, ההנדסה, ההשקיה ומוצרי צריכה.

מעבר לייצור מספקת החברה גם שירותי הנדסה, בניית תבניות ,הרכבה, אריזה ומשלוח, כלומר מדובר על קוו ייצור “כחול לבן” מתחילתו ועד סופו, המספק את כל צרכי הלקוח במקום אחד. כ”מלח הארץ” של התעשייה הישראלית, וכחברה בעלת בסיס ערכי ואידיאולוגי איתן, היא מחזקת את כוחו של הייצור הישראלי והיצרן הישראלי אל מול שוקי העולם.

כל העולם עובר לפלסטיק

מנהלי החברה הם אוהד עמידן ומשה כנען. אוהד הוא מייסד החברה ומנהל הייצור, יוצא קיבוץ רביבים

אשר הוכשר בתחום הפלסטיקה במפעל “רביב” ולאחר מכן במפעל ההזרקה של קיבוץ נען, עד שבחר בדרך משלו ופילס אותה כעצמאי בהיי אימפקט.  משה צבר את ניסיונו הניהולי בתחומי ההייטק והתוכנה והצטרף ל-היי אימפקט בשנת  2002. תחומי אחריותו: מנהל בפועל – כספים, לקוחות, תפעול.

“היום, העולם עובר לפלסטיק”, אומר משה. “מוצרים שפעם היה ניתן לעשות רק ממתכת, כמו למשל הקומקום החשמלי הביתי, עוברים היום לפלסטיק שהוא קשיח כמעט כמו מתכת ועמיד בטמפרטורות גבוהות.

רק המכונות תוצרת גרמניה…

המפעל מעסיק 15 עובדים ומפעיל 10 מכונות הזרקה. “אנו מקפידים לעבוד רק עם מכונות איכותיות ומדוייקות (תוצרת גרמניה ואוסטריה)”, אומר אוהד עמידן. “חשוב להבין שמוצרינו עוסקים בחיי אדם ממש ולכן האיכות חייבת להיות מקצועית ביותר וללא פשרות. אנחנו מספקים רכיבי פלסטיק לציוד צלילה לישומים צבאיים ואזרחיים, מוצרים לתעשייה הצבאית, כמו גם לתעשיות הרכב, פיתוחים רפואיים מתקדמים ואפילו ציוד למטוסים, כך שטעות אחת שלנו יכולה לעלות בחיי אדם…”.

השינוי המשמעותי ביותר שעברה החברה, שאפשר לה לגדול ולהתפתח, היה המעבר מהמפעל בקרית ענבים שכונה “הצריף”, למפעל חדיש ורחב בבית שמש שמשתרע על פני 1,200 מ”ר וכולל אולם ייצור חדש ומתקדם. פס הייצור של החברה התרחב והפך למהיר, נקי ויעיל יותר, מה שאיפשר למפעל הכרה בקרב הלקוחות כיצרנית וספקית של רכיבים ומכלולים מתקדמים ללקוחות גדולים.

מעורבות ישירה של הבעלים בפרטים מהווה יתרון המאפשר למפעל לייצר באופן איכותי, מהיר ותחרותי. החברה מספקת מענה פרטני ללקוח תוך עמידה בתקנים מחמירים כמו תעשיית הרכב. פלטפורמת הייצור החדשה מאפשרת להגביר את המאמצים ולהביא לידי ביטוי את יתרונה ומעמדה בשוק על מנת לצמוח ליעדים חדשים, ובזאת גם תרומתה הצנועה לחיזוקה של התעשייה הישראלית.

חזרה לחדשות ועדכונים

אני רוצה להשאיר פרטים ושיצרו איתי קשר