יש חכם בשמש ויש טכנולוגיה חכמה להגנה מקרינה / NEOX

מותג הקוסמטיקה הבינלאומי NEOX DERMACARE גאה להציג את קרמי ההגנה בטכנולוגיית הפנינים -היעילה ביותר והבטוחה ביותר להגנה רחבת טווח מפני קרינת UV 

קרמי ההגנה בטכנולוגיית הפנינים  UV Pearl TM Technology הינם פיתוח ייחודי של הצוות המדעי במעבדות NEOTEC קבוצת קורדן -מיצרני הקוסמטיקה המובילים בארץ- יחד עם דר’ רונן גלזינגר – מומחה בכירורגיה פלסטית, חבר האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ומהמנתחים הפלסטיים המובילים בישראל. פיתוח זה מיושם בסדרתNEOGUARD  של מותג הקוסמטיקה המקצועית DERMACARE NEOX אשר בבעלות החברה והוא הפתרון האפקטיבי ביותר כנגד קרינת השמש החזקה, לקראת הפסח, לימי הקיץ ולמעשה, לכל יום מימות השנה.

 

מהי טכנולוגיית הפנינים ?

טכנולוגיית הפנינים היא טכנולוגיית מיקרוקפסולציה (כליאה) של מסנני קרינה המקנה את ההגנה היעילה ביותר כמו גם הבטוחה ביותר, כנגד קרינה ובשל כך זכתה לכינוי ” משקפי שמש לעור”.

הגנת העור מקרינת UV

מוצרי ההגנה ה”קלאסיים” מבוססים על הרכבים משולבים של מסנני קרינה אנאורגניים (מינרלים) ומסנני קרינה אורגניים(כימיים). המסננים האנאורגאניים פועלים על שטח פני העור ואילו המסננים הכימיים נספגים בעור ומפחיתים את יעילות ובטיחות המוצר. במשך שנים רבות חוקרים ומפתחים חיפשו את הדרך ליצור מערכת הגנה סולרית אשר תימנע את חדירת המסננים האורגניים לעור.

 

מהו הייחוד בטכנולוגיית הפנינים לעומת מוצרי ההגנה “הקלאסיים?

טכנולוגיית הפנינים היא טכנולוגיית מיקרוקפסולציה של מסנני הקרינה האורגניים. פיתוח מתקדם ביותר המאפשר “לכלוא” מסנני קרינה אורגניים (כימיים) בתוך מיקרו קפסולות מינרליות הנקראות פנינים.  הפנינים מתיישבות על שטח פני העור ונצמדות אליו היטב. בדרך זו, פעולת נטרול הקרינה נעשית על שטח פני העור ובשכבות העליונות של האפידרמיס ולא בתוך העור כמו במוצרי ההגנה ה”הקלאסיים”, כך נמנעות חדירת המסננים האורגניים וחדירת קרני ה UVלעור. טכנולוגיה זו מעצימה את יעילות המוצר ואת בטיחותו ומאפשרת הגנה רחבת טווח לשעות ארוכות.

 

מדוע מוצרים בטכנולוגיית הפנינים יעילים יותר ממוצרי ההגנה “הקלאסיים?

בראש ובראשונה בכך שפעולת נטרול הקרינה נעשית על שטח פני העור ולא בתוכו – גם הקרניים וגם המסננים האורגניים  הכלואים  בפנינים  אינם חודרים לעור. מעבר לכך, מאחר והפנינים שקופות, מתאפשרת פעולה מיטבית של המסננים שכליאתם בתוך הפנינים אף מפרידה אותם מיתר הרכיבים הפעילים במוצר. יתר על כן , הפנינים נפרשות באופן אחיד על העור והן חזקות יותר, נצמדות טוב יותר לעור ועמידות יותר ללחצים מאשר בטכנולוגיות קפסולציה של  פולימרים ושעוות המיושמות במספר מוצרים.

 

מדוע מוצרי ההגנה בטכנולוגיית הפנינים בטוחים יותר ממוצרי ההגנה המסורתיים?

במוצרים המסורתיים ככל שעולים בדרגת הSPF- עולה אחוז המסננים האורגניים במוצר וכתוצאה מכך פוחתת בטיחותו ועולה הסיכוי לתגובות גירוי. השימוש בטכנולוגיית הפנינים מעצים את יעילותו ואת בטיחות המוצר וממזער את הסיכוי לתגובות גירוי.

 

SOLAR DEFENSE CREAM – UVA/UVB SPF 30

קרם הגנה בטכנולוגיית פנינים

SPF 30

50 מ”ל

קרם הגנה בטכנולוגיית פנינים (טכנולוגיית קיפסול מסנני קרינה – UV PEARL TM TECHNOLOGY) המקנה לעור הגנה רחבת טווח ובטוחה מקרינת UVA/UVB. פותח במיוחד כדי למזער את נזקי הקרינה ולסייע במניעת שינויי גוון , כתמי שמש ,גיל ופיגמנטציה וכן במניעת הזדקנות מוקדמת של העור. בנוסף, עשיר ברכיבי לחות , הרגעה וסותרי חמצון (אנטי- אוקסידנטים) והינו בעל מרקם קליל ומענג.

נועד לכל סוגי העור ומתאים לשימוש יומיומי.

מחיר: 197 ש”ח

SOLAR DEFENSE CREAM – UVA/UVB SPF 50+

קרם הגנה בטכנולוגיית פנינים

SPF 50+

50 מ”ל

קרם הגנה בטכנולוגיית פנינים (טכנולוגיית קיפסול מסנני קרינה – UV PEARL TM TECHNOLOGY)  המקנה לעור הגנה רחבת טווח ובטוחה מקרינת UVA/UVB. פותח במיוחד כדי להקנות הגנה מיטבית ובטוחה מקרינת UVA/UVB,למזער את נזקי הקרינה וכן לסייע במניעת היווצרות כתמי שמש ובמניעת הזדקנות מוקדמת של העור.  בנוסף, עשיר בסותרי חמצון ( אנטי-אוקסידנטים) וברכיבים טיפוליים להרגעה , מניעת יובש , ריכוך והזנה.

נועד לכל סוגי העור ומומלץ לשימוש יומיומי במיוחד לבעלי נטייה לשינויי גוון, כתמי שמש, גיל ופיגמנטציה וכן לאחר טיפולי הסרת שיער ופילינג.

מחיר: 197 ₪

 TINTED SOLAR DEFENSE CREAM – UVA/UVB SPF 50

קרם הגנה SPF 50 – עם גוון

50 מ”ל

קרם הגנה בטכנולוגיית פנינים (טכנולוגיית קיפסול מסנני קרינה – UV PEARL TM TECHNOLOGY)  המקנה לעור הגנה רחבת טווח ובטוחה מקרינת UVA/UVB. פותח במיוחד כדי למזער את נזקי הקרינה, לסייע במניעת שינויי גוון והיווצרות כתמי שמש וכן לסייע בשמירת מראה הנעורים של העור. הקרם מקנה לעור תחושת נינוחות מיטבית וגוון אחיד כשל נשיקת שמש (דמי – מייקאפ).

נועד לכל סוגי העור ולשימוש יומיומי

מחיר: 199 ש”ח

למידע נוסף:

www.neox-dermacare.co.il

חזרה לחדשות ועדכונים

אני רוצה להשאיר פרטים ושיצרו איתי קשר