לא חייבים להתמכר להזרקות או מתיחת פנים בלי סכין מנתחים / HELGA REKANATY

רגע לפני שאת בוחרת בניתוח או בהזרקות, קבלי את הטיפולים המתקדמים בעולם לקמטים ולרפיון בעור הפנים, הצוואר ואזור המחשוף, המשיגים הצערה ומיצוק של העור, כבר מהטיפול הראשון!

נשים וגם גברים מעוניינים לשמור על פנים חלקות, אך לא במחיר של הזרקות, טיפולי כירורגיה, כניסה לחדר ניתוח ומפגש עם סכין המנתחים. מהיום הם כבר לא צריכים, בזכות מגוון טיפולים חדשניים:

טיפולי פנים

גיהוץ קמטים – מיצוק העור, טשטוש קמטים והבהרת נימים וכתמים. הטיפול מתבצע באמצעות חימום סיבי הקולגן והאלסטין, אשר מעודד בנייה מחודשת של שכבת העור האמצעית.

טיפול בגלי אולטרא סאונד – עוצרים את דלדול עור הפנים והקמטים. טיפול המתבצע באמצעות מכשיר אולטרא סאונד מתקדם, המחדיר לחות לעור בעזרת גלי קול וגורם להמרצה אינטנסיבית של מחזור הדם. הטיפול מתבצע תוך עיסוי של העור וגורם למיצוק ומתיחה מיידים. השימוש ברטט בתדר גבוה, מאפשר חדירה של חומרים פעילים היישר לשכבה הפנימית של העור. התוצאה הינה שיפור התמיכה בעור באמצעות רקמות החיבור, הרמת העור ומיצוק שלו. הטיפול מומלץ במיוחד במקרים של דלדול עור הפנים וקמטים וכטיפול מונע להצטלקות.

טיפול אינטנסיבי במכשיר מחטים – ביצוע מהפך בעור. באמצעות סידור מחדש של הרשת האלסטית והידוק העור, משיב הטיפול לתפקוד תקין ומטשטש צלקות וקמטוטים.

מזו תרפיה – יצירת שינוי פנימי בעור. טכניקת טיפול במחטים, המחדירה לעור חומר טבעי המדמה את פעילות ההורמונים בגוף (מבוסס על סויה), זהב, תמציות קוויאר ותאי גזע. הטיפול מעודד ייצור מחודש של קולגן ואלסטין, ממצק את העור ומעניק לו מראה צעיר ורענן.

אימון אישי לשרירים בשיטת הפולסים – חדר הכושר של העור. תיקון העור והחזרת השרירים לתפקוד תקין, באמצעות יצירת אפקט “מיני ליפט”, שיפור זרימת הדם וסילוק רעלים.

מהפכת הטיפוח החדשה – חומצה היאלורונית ללא הזרקהכולנו מכירים את טיפולי ההזרקה של חומצה היאלורונית, אך מעטים מכירים את סדרת הקרמים ותוספי התזונה החדשניים, המשיבים לפנים את הנפח שאבד עם השנים. בניגוד לשיטת ההזרקה, מטפל הקרם בעור על בסיס יומיומי, מעלים קמטים וקמטוטים, מבהיר את גוון העור, ומשפר ללא הכר את מרקמו. בתקופה האחרונה פותחו פורמולות חדשניות וקרמים מתקדמים, ההופכים את החומצה ההיאלורונית לאפקטיבית הרבה יותר, וללא צורך בהזרקה. דרך בנייה מחדש של עצמות הלחיים וטשטוש קמטי ההבעה, באמצעות החדרת קרם בעל חומצה היאלורונית 100% טבעית, ניתן לעבות משמעותית את הרקמות בשכבה האמצעית של העור. התוצאות נראות לעין כבר אחרי 24 שעות ונשמרות למשך שנים.

טיפולי צוואר, ידיים ומחשוף

הצערת העור באמצעות גלי רדיו – לא נותנים לכפות הידיים, למחשוף ולצוואר להסגיר את הגיל. שיטת טיפול מתקדמת, באמצעות גלי רדיו, המתמקדת בגב כף היד, באזור המחשוף ובצוואר. הפולסים של גלי הרדיו מאלצים את סיבי הקולגן והאלסטין להתחדש, וכך מותחים את העור ויוצרים מראה צעיר ורענן.

טיפולי עיניים

הרמת עפעפיים ללא ניתוח – טיפול הפלזמה.  הרמת גבות תוך שעה ללא בוטוקס? טיפול בשקיות בעיניים ללא ניתוח? הסרת העור העודף בעפעף תוך שעה? מהיום זה כבר לא חלום! תשכחי מעור העיניים העייף ומהקמטוטים, וקבלי את שיטת שלושת השלבים (טיפול, שינוי ושימור) המצעירים את עור העיניים, העפעפיים והפנים, ללא תרופות וללא ניתוחים. מדובר בטיפול עמוק הרבה מעבר לתכשירים שאנו רוכשים בסופר פארם. הטיפול מסלק עודפי עור מהעפעף העליון והתחתון, מחדש את תאי העור, ממצק ומותח את העפעף. טיפול הפלזמה מצוין לשימור עור מתוח בעפעף, לחידוש עור העפעף התחתון, לסילוק קמטוטים עדינים בעפעף תחתון, ובעיקר לעצירת צניחת העפעף. הטיפול מבוצע ע”י רופא מוסמך בטכנולוגיה מתקדמת.

*הלגה רקנטי היא מפתחת שיטת שלושת השלבים של Helga (טיפול, שינוי, שימור) המבוססת על מטרות ותוצאות מדויקות, ועל טיפול כולל בשורש הבעיה מעבר לטיפול בתופעות הלוואי והסימפטומים. השיטה שפיתחה משלבת בין עבודה פנימית (תפריטים לתזונה נכונה, תוספי מזון ושינוי באורח החיים) לבין עבודה חיצונית (תכשירים ייעודיים, קרמים ומכשור מתקדם), היוצרים מעטפת טיפול כוללת והוליסטית, בעלת השפעה משמעותית וארוכת טווח על מצב העור.

http://helga.co.il

חזרה לחדשות ועדכונים

אני רוצה להשאיר פרטים ושיצרו איתי קשר