ליין חדש של בודגוב גיטרות קלאסיות בעיצוב כחול לבן

חוויית הצלילים והנגינה המושלמת

‘בודגוב כלי נגינה’ שבשדרות יהודית בתל אביב הוא המרכז היחיד בארץ המתכנן ומעצב דגמי גיטרות מקוריים ובלעדיים, כמו נגני הגיטרה הגדולים בעולם, ומספק את כלל האביזרים הנלווים וחלקי החילוף במקום אחד. שמוליק בודגוב, גיטריסט מחונן מחלוצי ומובילי הרוק הישראלי בשנות ה- 70, מלווה את תהליך היצירה של כל גיטרה עד הפריט האחרון. בודגוב גיטרות מתוכננות ומעוצבות על ידי שמוליק בודגוב, דרך שיתופי פעולה עם מפעלי הייצור וספקי העצים המובילים בעולם. “כבר מעל לעשר שנים אנו מתמקצעים ומיצרים גיטרות בכל הרמות.” אומר שמוליק בדגוב ” בשנים האחרונות החלנו בבדיקות יסודיות של כמה אומנים לבניית גיטרות קלאסיות איכותיות בספרד. ובסוף בחרנו בבונה גיטרות מהשורה הראשונה לצורך ייצור ליין גיטרות קלאסיות וגיטרות פלמנקו ספרדיות בעבודת יד ובאיכות הגבוהה ביותר הן מבחינת הבנייה, איכות העץ והגימור והן מבחינת הצליל הספרדי האותנטי. “הגיטרות מגיעות במבחר דגמים מעצים מובחרים, וחלקם עם הגברה של פישמן. הגיטרות מתאימות הן לתלמידים מתחילים, לנגנים בשנות הנגינה הראשונות, לגיטריסטים מקצועיים, להקלטות אולפן ולהופעות חיות. הגיטרות קלות עם סאונד חם וריח עצים כמו שרק בספרד אפשר לקבל. הגיטרות כבר נמצאות בתצוגה, כולם מוזמנים ליהנות מחוויית הצלילים ולהרגיש את נוחות הנגינה המושלמת המותג כולל גיטרות איכותיות ברמת המקצועיות הגבוהה ביותר ובמגוון סגנונות רחב הנותנות מענה לכל צרכי הנגן.  בודגוב גיטרות מתוכננות ומעוצבות כאמור על ידי שמוליק בודגוב. המותג כולל גיטרות איכותיות ברמת המקצועיות הגבוהה ביותר ובמגוון סגנונות רחב הנותנות מענה לכל צרכי הנגן. מוצרי המותג כוללים היצע נרחב של גיטרות חשמליות, אקוסטיות, קלאסיות ובס, ובנוסף, את כל מעטפת האביזרים הנלווים, הכוללים מגברים, גשרים, מיתרים, כבלים, סטנדים וכיסאות, נרתיקים וארגזים, טיונרים, מפתחות לגיטרות קלאסיות, רצועות ועוד.

גיטרה אדומה

 

קצת על שמוליק בודגובבודגוב3

שמוליק בודגוב (60), הוא מוזיקאי ומלחין, אחד מהחלוצים והמשפיעים על הרוק הישראלי מאז שנות ה-70 וגיטריסט מוביל.  כבר בגיל 14 היה חבר בלהקת ‘המחשבות’, שהופיעה במועדוני הרוק הראשונים ברחבי הארץ.

בשנת 71 התגלה על ידי המפיק חיים סבן שצירף אותו כנגן גיטרה ללהקת הצ’רצ’ילים עם אריק איינשטיין, בה ניגן מגיל 16 ועד שירותו הצבאי בחיל השריון. עם שחרורו הצטרף שמוליק בודגוב ללהקת “ששת” בה הכיר את המתופף איקי לוי, מה שהפך לקשר עמוק ורב שנים, ויחד הקימו ב-1978 את להקת ‘ברוש’ שהתחברה לאריאל זילבר כדי להוציא אלבום ומופע משותף (‘פעם הייתי ילד קטן’). הלהקה זכתה לפרסום נרחב דרך תכנית הטלוויזיה ‘זהו זה’, עד לפירוקה של הלהקה ב-1988.

מאז ליווה בודגוב בהופעות אמנים ישראלים מובילים רבים, ביניהם צביקה פיק , שלמה ארצי, מתי כספי וריקי גל, יהודית רביץ, נורית גלרון, קורין אלאל, אתי אנקרי, ריטה ורמי קליינשטיין, יגאל בשן ורותי נבון. בתקופה זאת עסק גם בהפקת אלבומים, שהבולט בהם היה ‘מציאות נפרדת’ – אלבומם הראשון של להקת ‘היהודים’. בשנת 1998 הוענק לו פרס ‘סולו’ של איגוד המוזיקאים עבור תרומתו למוזיקה הישראלית. שאיפתו הגדולה ביותר של שמוליק בודגוב, שמאחוריו 35 שנות ניסיון בנגינה על גיטרות, הייתה ליצור את הגיטרה המושלמת. גיטרות בעלות סאונד

מעולה במגוון סגנונות רחב הנותנות מענה לכל צרכי הנגן. על מנת להגיע למטרתו הסופית ולהשיג את התוצאה הטובה ביותר יצר בודגוב קשרים עם ספקי העצים הגדולים בעולם, המספקים עצים לבניית גיטרות גם למותגים הידועים והמובילים בעולם

http://www.budagov.co.il/

חזרה לחדשות ועדכונים

אני רוצה להשאיר פרטים ושיצרו איתי קשר