מהפכת האיפור של איב סנטר –  H- FIX, STAGE LINE,אודם וסומק במוצר אחד

H- FIX, המוצר החדש והייחודי של איב סנטר, מתאים לשימוש על השפתיים ועל הלחיים, ומעניק מראה עשיר וטבעי. אז כדי שלא תתבלבלו, ציידנו אתכן בכמה הוראות שימוש פשוטות.

 

אודם וסומק במוצר אחד
אודם וסומק במוצר אחד

לשימוש על השפתיים

זהו שפתון עמיד בעל פיגמנט עשיר. כדי לקבל מראה טבעי, מניחים על השפתיים בצורת טפיחות, ולמראה עשיר יותר מניחים שכבת שפתון נוספת. השפתון מבטיח עמידות למשך יום שלם ומגיע בגימור מט. לתוספת ברק ניתן להניח את שכבת הגלוס המצורפות.

 

לשימוש על החיים

הסומק, מדגיש את הלחיים בצורה עדינה וטבעית. מניחים מעט צבע על תפוח הלחיים ובאמצעות טפיחות עדינות  בכריות האצבעות מפזרים את הצבע על הלחיים באופן אחיד.

 

H- FIX  שפתון וסומק במוצר אחד

מחיר 195 ₪

מגיע ב-5 גוונים: אדום, רימון , ורוד, אפרסק ופוקסיה

ניתן לשימוש על השפתיים והלחיים

 

“איב סנטר”, בית הספר למקצועות הקוסמטיקה הממוקם ברעננה היחידה המעניקה תואר בינלאומי בתחום הקוסמטיקה תחת התקן העולמי המחמיר ביותר של סידסקו ((CIDESCO להכשרת קוסמטיקאיות מקצועיות. לצד לימודי הקוסמטיקה, נפתחה ב”איב סנטר” מגמה מקצועית – אומנותית תחת המותג “איב מייק אפ” הכוללת מסלול איפור מקצועי, איפור קבוע וקעקועים. איב מייק אפ מכשיר תלמידות בקורסי האיפור המקצועי. בנוסף, לראשונה בישראל ניתן ללמוד איפור קבוע וקעקועים תחת הדרישות המחמירות של האיחוד האירופאי ולקבל תעודה בינלאומית.

 

ניתן לרכישה באיב סנטר רעננה – המסגר 6 , טל: 09-7442007

חזרה לחדשות ועדכונים

אני רוצה להשאיר פרטים ושיצרו איתי קשר