שלושת מעצבי העל במקום אחד

‘סטודיו דרום’ הוא סטודיו חדש לעיצוב אופנה הנפתח בימים אלו, המאגד שלושה מעצבי על תחת קורת גג אחת: דורון אשכנזי, עידו רקנאטי ומיכל מוטיל. בחדר העיצוב מקבל הלקוח ייעוץ אישי מהמעצבים הנמצאים במקום ונהנה מדינמיקה פורה בין שלושת המעצבים, אשר מספקים כל אחד מהם את דגשיו ותפיסת עולמו

 סטודיו דרום

ביום חמישי הקרוב תתקיים ההשקה הרשמית של סטודיו דרום – סטודיו בו יציגו זה לצד זה דורון אשכנזי, עידו רקאנטי ומיכל מוטיל. לכל אחד סגנון וקהל יעד מובחן ויחד הם מייצרים סביבת אופנה המציעה אפשרות לרכישת אופנה לקהל מגוון – גברים, נשים   כאחד.

סטודיו דרום לעיצוב אופנה מאגד שלושה מעצבים תחת קורת גג אחת: דורון אשכנזי, עידו רקנאטי ומיכל מוטיל. הסטודיו מהווה מרחב אינטימי המעוצב באווירה ביתית ומשפחתית, בתוך סביבת העבודה הטבעית של המעצבים. בסטודיו מעצבים ותופרים ללקוח בגדים בהתאם למידותיו וצרכיו האישיים, לחתונה, אירוע ולכל מטרה. בחדר העיצוב נהנה הלקוח מייעוץ אישי של המעצבים הנמצאים במקום ומהדינמיקה הפורייה ביניהם, כאשר כל אחד מהם מספק את דגשיו ותפיסת עולמו.

 

לרגל ההשקה יתקיימו שני אירועים :

חמישי בערב –  מסיבת השקה מהשעה 20:00 ועד חצות, שתכלול מופעים חיים בליווי אלכוהול משובח וכיבוד קל. כמו כן, יוצגו במסיבה דגמים חדשים מהקולקציות של המעצבים בסטודיו המחודש באווירת סוהו אורבנית.

למחרת מכירה מיוחדת – 50% על פריטים מקולקציית הקיץ ומגוון פריטים נוספים עד 70% הנחה. בנוסף, יוצעו למכירה באירוע מגוון פריטים מקולקציות קודמות: ז’קטים, ברמודות, חולצות, מכנסיים ואביזרים.

 

דורון אשכנזי מעצב בגדי גברים כבר למעלה מעשרים שנים. הוא למד בפירנצה שבאיטליה עיצוב פנים ואופנה. מאז, תוך עשייה מגוונת באופנה, עיצוב חליפות חתן, חליפות עסקים וטקסים ועיצוב תלבושות לקולנוע ומחול, גיבש דורון את הקו עיצובי שנע בין המכופתר למשוחרר. הקו המכופתר הוא הקו הקלאסי המחויט, המוקפד והמהודק יותר, העונה על קוד הלבוש למעמד מחייב. הקו המשוחרר הוא קו הקזו’אל הקליל, הנינוח, שלעתים יוצא מהקווים עם טוויסט מסוים….

 

 

חגיגות ההשקה יתקיימו

ביום חמישי ה11.9 בערב,

מכירה חגיגית ומיוחדת ביום שישי 12.9.14 בין השעות 10:00-15:00

איפה: רחוב הגדוד העברי 5, תל אביב

חזרה לחדשות ועדכונים

אני רוצה להשאיר פרטים ושיצרו איתי קשר