תערוכת Design Asperger למען בעלי תסמונת אספרגר

ביום שישי 13 ביוני  תתקיים תערוכת- Design Asperger  בחלל התצוגה של מרכז נווה שכטר בתל אביב.
בתערוכה יוצגו מבחר יצירות של 20 מעצבים מובילים . הכנסות האירוע יוקדשו לקידום נושא שילוב תעסוקתי לבעלי התסמונת אשר  ייקחו חלק פעיל באירוע ובקידום המכירות

הזמנה אירוע אפי

תערוכת העיצוב Design Asperger שתתקיים בחלל התצוגה של מרכז נווה שכטר בתל אביב תציע פרטי עיצוב שימושיים ואסתטיים במדיות שונות, אשר יוצעו למכירה באופן ישיר על ידי בעלי תסמונת אספרגר עצמם, ויכללו עבודות קרמיקה, עיצוב פנים, מוצרי נוי ואמנות. בתערוכה האיכותית, שמחירי הפריטים בה ינועו בין 1,000- 30,000 ₪, יוצגו מבחר יצירות אומנות יוקרתיות של 20 אמנים נבחרים המובילים בתחום העיצוב: לורי רקנאטי, סיוון שטרנבך, גלריה ארטישוק,  ,Knots studio studio Kahnנעם דבר ומיכל צדרבאום, עדית לאאדן, מיקה בר, יעל ירזין SturlesiDesign, ורד עותמי,ירון אליאסי ועוד.

התערוכה תתקיים בחלליו הפתוחים ובאולם התצוגה המשוחזר והמרהיב של  מרכז נווה שכטר, המתמקד באמנות יהודית עכשווית ומציע אירועי תרבות שונים כגון הצגות, הרצאות ותערוכות.

מנצלים את כישוריהם הייחודים

מטרת התערוכה היא תרומת כספים ועידוד פעילותה של עמותת אפ”י בישראל, בדגש על פעילותה למען שילובם התעסוקתי של בעלי תסמונת אספרגר. פרויקט התעסוקה של העמותה פועל בהצלחה לאיתור מקומות עבודה המתאימים לכישוריהם הייחודים. בנוסף, חשוב מאד לבעלי התסמונת לשרת כמתנדבים בצבא או בשרות לאומי, ולכן נמצאת עמותת אפ”י בעיצומו של מהלך להכשרתם לשרות כזה , ולשיבוצם בתפקידים המתאימים לכישוריהם המיוחדים, כשהם מלווים בהנחיית העמותה במומחים המתאימים, הדואגים לאספקט החברתי של פעילותם בצבא או בשרות הלאומי.

תסמונת אספרגר היא מגבלה נוירולוגית התפתחותית המתבטאת בעיקר בקשיים באינטראקציה חברתית ורגשית. לבעלי התסמונת אינטליגנציה תקינה, ולעתים קרובות אף גבוהה מן הממוצע, יכולות מילוליות טובות וזיכרון מעולה לפרטים. לכן, קיים פער משמעותי בין היכולת הקוגניטיבית והפוטנציאל המילולי שלהם לבין תפקודם בחיי היומיום.   

עמותת אפ”י- אספרגר ישראל – היא עמותת הורים אשר הוקמה במרץ 2001 למען רווחתם וקידום ענייניהם של ילדים ובוגרים עם תסמונת אספרגר ובני משפחותיהם. העמותה מפעילה מרכז מידע, הסברה, תמיכה וסנגור למשפחות המתמודדות עם התסמונת, ומקיימת קשר שוטף עם מערכות החינוך והרווחה לעידוד שילובם המוצלח של צעירים ובוגרים עם התסמונת במערכת החינוך, בצבא, בעבודה ובקהילה. העמותה היא מלכ”ר, ורוב פעיליה עובדים בהתנדבות.

להרשמה לאירוע: http://www.pirsum4u.com/asperger.html

לאתר של העמותה: http://asperger.org.il/

חזרה לחדשות ועדכונים

אני רוצה להשאיר פרטים ושיצרו איתי קשר