האימון הפסיכולוגי – המפתח להצלחה אישית ומקצועית
בזמן שתחום הקאוצ’ינג צובר פופולאריות בשנים האחרונות ואתו שיטות האימון המגוונות, הקואוצ’רית אביטל בואנו עובדת בשיטת אימון ייחודית – אימון בשיטה הפסיכולוגית אשר לוקחת את האימון צעד אחד קדימה ומשלבת את נקודת המבט האישית והמקצועית ללא הפרדה מלאכותית בין השניים. אביטל בואנו בוחנת את האדם כמכלול מתוך הבנה כי קיים קשר ישיר בין חייו האישיים והצלחתו המקצועית של האדם

A0013719                                                           

רבים מחפשים היום את המאמן המתאים ביותר עבורם, זה שיתווה את דרכם לעבר השינוי העצמי ויסייע לממש את רצונותיהם, שאיפות ליבם וחלומותיהם. בשוק האימון קיימות גישות שונות המתחלקות בעיקרן לשתיים – אלה הדבקות בשיפור עצמי ברמה האישית, לצד אלה המתרכזות במקום העבודה, שם פועלים מאמנים המעבירים סדנאות לשיפור המיומנות המקצועית ומתרכזים רק באספקט העסקי. אביטל בואנו, מאמנת אישית בכירה בגישה הפסיכולוגית, לוקחת את האימון צעד אחד קדימה, ולאחר שהתמחתה בשיטת האימון בגישה הפסיכולוגית היא מיישמת שיטה שפותחה על ידי איגוד המאמנים העולמי בגישה הפסיכולוגית,  בו אביטל חברה בכירה. הגישה הייחודית משלבת בין העומק הפסיכולוגי וההבנה של תהליכים למיקוד שבשיטת האימון.

אביטל מאמינה באימון פסיכולוגי ללא יצירת הפרדה מלאכותית בין חייו האישיים והפרטיים של האדם לבין סביבתו המקצועית. לא רבים מודעים לכך שהרבה פעמים “תקיעות” וחוסר הצלחה במקום העבודה נובעות ממצב לא מטופל בחיים האישיים. זיהוי אותו מקום וטיפול בו לרוב לא רק משפר את החיים האישיים אלה משפיע באופן ישיר על המהלך המקצועי.

האימון בגישה הפסיכולוגית מיועד לעודד שינוי והגשמה עצמית של המתאמן, זאת בעזרת הפעלת טכניקות אימון ופסיכותרפיה מתקדמות ומיומנויות פסיכולוגיות שנוסו ונחקרו מדעית. האימון בגישה הפסיכולוגית משלב בין תיאוריות ופרקטיקה מתחום הפסיכולוגיה לאימון. אביטל בואנו מתווה את דרכו של הלקוח, מסייעת לו להבין את צרכיו, להציב את יעדיו ומעניקה את הכלים באמצעותם יוכל להגשים את חלומות ליבו ולהגיע להצלחה ברמה האישית והמקצועית.  

במסגרת מסע של שינוי עצמי הגיעה אביטל להבנה כי יש בידה הכלים לסייע לאנשים ולקצר להם את הדרך לעבור תהליכים שיובילו להצלחה בחיים האישיים כמו גם המקצועיים.  עד כה טיפלה אביטל במאות לקוחות שמעידים על היעילות של האימון בשיטה הפסיכולוגית והשינוי הדרסטי שהצליח האימון האישי להכניס לחייהם. בנוסף, מציעה אביטל ללקוחותיה מפגשים ממוקדים חד-פעמיים וכן מנחה שורה של סדנאות המסייעות להתגבר על פחדים וסדנאות להעצמה אישית.

חזרה לחדשות ועדכונים

אני רוצה להשאיר פרטים ושיצרו איתי קשר