אלובין שיתפה פעולה עם נבחרת ישראל שזכתה במקום הרביעי בתחרות לבניה ירוקה

חלון העונותהנבחרת, אשר הורכבה מנציגי ארבעה מוסדות להשכלה גבוהה זכתה במקום הרביעי בתחרות אשר נערכה בסין בקיץ האחרון.

חברת אלובין, יצרנית פרופילי אלומיניום מהגדולות בישראל נקראה בקיץ האחרון אל הדגל, על מנת לשתף פעולה עם קבוצת סטודנטים שניגשו לתחרות “סולאר דקתלון סין 2013”. מדובר בתחרות בינלאומית לעיצוב, תכנון ובניה של בתים “ירוקים”. כל הבתים בתחרות היו מחויבים לספק לעצמם את האנרגיה לתפעול הבית והזוכה היא הנבחרת עם הבית ה”חסכוני” ביותר. לתחרות ניגשו נבחרות אקדמאיות של אדריכלים, מהנדסים ומעצבים מכל העולם והיא נחשבת ל”אולימפיאדה” של הבניה הירוקה.

הנבחרת הישראלית הורכבה מנציגים מארבע מכללות ואוניברסיטאות: המכללה לעיצוב והנדסה שנקר, אוניברסיטת תל אביב, המכללה למנהל ובית הספר לעיצוב וחינוך נרי בלומנפלד.

בין ספקי החומרים אליהם פנו נציגי הנבחרת, הייתה כאמור חברת אלובין, שהתבקשה לספק את כל מערכות האלומיניום לפרויקט. פתחי הבית מבוססים על מערכות דלתות וחלונות מסדרת AW67T של אלובין, כולם בעלי “נתק טרמי”- פרופיל הבנוי משלושה חלקים: 2 פרופילי אלומיניום המחוברים ביניהם בפרופיל “פוליאמיד” (חומר פלסטי מיוחד). חיבור זה יוצר בידוד משופר לחלון או לדלת, המעלה את יכולת בידוד החלון ב 20% לעומת חלון או דלת רגילים. בנוסף סיפקה אלובין חלון ברמת אב-טיפוס מדגם “חלון העונות”.

כללי מעוף ציפורכללי1

אלובין לא עצרה שם והבטיחה שהשימוש בחומרים לא ייוותר ללא מענה וסיוע: החברה סיפקה בהתנדבות ייעוץ וליווי טכני, מתוך רצון להתגייס ליוזמה הצעירה ולייצוג הישראלי.

הנבחרת הישראלית זכתה במקום הרביעי המכובד, מתוך עשרות נבחרות שייצגו מדינות רבות.
לאתר אלובין לחץ כאן>>>

חזרה לחדשות ועדכונים

אני רוצה להשאיר פרטים ושיצרו איתי קשר