מופעי קפה יפו

רוקדת רק בסמבה
הזמרת והמלחינה מברזיל, אליזט, החלה לשחרר בימים אלו סינגלים מהאלבום החדש שבדרך ותופיע ב-22.9 ב’קפה יפו’, במופע אקוסטי מיוחד, הכולל שירים מקוריים בעברית וכמה המוכרים מהקלאסיקה הברזילאית.

אליזט, זמרת, מלחינה וכותבת ילידת ברזיל, הוציאה עד כה שלושה אלבומים אקוסטיים עם שירים מקוריים במקצבים ברזילאיים: ‘געגוע’, ‘לוארי קפה’ ו’הצבעים שלי’. בימים אלו, היא החלה לשחרר מספר סינגלים מאלבומה החדש ומעלה יחד עם להקתה, מגוון מופעים איכותיים וסוחפים, במקצבים ברזילאיים מגוונים. המופעים מהווים מסע מוזיקלי אל ברזיל, שנמצאת תמיד בליבה והשירים הם תערובת בלתי אפשרית כמעט, של מילים פשוטות, הנוגעות ישר בנשמה, יחד עם מקצבים ברזילאיים, שפשוט גורמים לרקוד. באופן זה היא מייצגת את מיטב התרבות והנשמה של ברזיל, המשלבות באופן בלתי ניתן להפרדה בין עצב ושמחה.

אליזט עלתה לארץ ב-1991 ויוצרת מוזיקה מקורית, ששורשיה במקצבים הברזילאיים שעליהם גדלה בילדותה, עימה היא משלבת את חוויותיה כאן בישראל, לצד השפעות מוזיקליות מהארץ ומהעולם. בהקשבה למוזיקה שלה, מתחברים בקלות למקור הברזילאי ולגעגועים למדינה הרחוקה, כמו גם לאהבה הרבה שיש לזמרת לישראל ולאנשים באשר הם.

לאליזט שני מנועים רבי עצמה ליצירה: הדחף ליצור מוזיקה והרצון להיות שגרירת תרבות והסברה של ישראל. שיריה מייצגים את האידיאלים שלה ואת התרבות הישראלית הרבגונית והיא פועלת להסברה של ישראל בעולם, תוך שימוש בקסם אישי ובמגוון השפות אותן היא דוברת. בין היתר, הרצתה אליזט באוניברסיטת טורינו שבאיטליה, הופיעה מספר פעמים במסגרת ארגון נתיב ברוסיה ואוקראינה והתראיינה והופיעה בברזיל, גרמניה וארה”ב. היא גם פעילה במדיה החברתית, הן בתחום המוזיקה והן בתחום ההסברה וקידום השאיפה לשלום בישראל ובעולם. היא גם משתפת פעולה ככותבת, מלחינה ומבצעת עם אומנים רבים בארץ ובחו”ל ושני שיריה אף כלולים בפס קול הסרט הישראלי המצליח ‘הבועה’.

קטע מהופעתה של אליזט בחו”ל:


חברים מספרים על הופעתה של אליזט בניו יורק:

ב-22 בספטמבר, תעלה אליזט את המופע שלה So Danco Smaba (‘אני רוקדת סמבה’) בליווי הגיטריסט בן רייביץ, המותאם להפליא לאווירה האינטימית המיוחדת של ‘קפה יפו’ וכולל את השירים המקוריים שלה בעברית ופורטוגזית, לצד שירים מוכרים מהקלאסיקה הברזילאית.

‘קפה יפו’ נולד מתוך אהבה גדולה לעיר, מתוך הניגודים והקצוות המתקיימים בה בהרמוניה מופלאה: הישן עם החדש, המוסלמי עם הנוצרי, הרוכל עם האמן והארכיטקטורה עם הרחוב. ההרמוניה המיוחדת הזאת היא שהביאה את אורנה גבעון ובעלה ניר, להקים את המקום בלב שוק הפשפשים. ‘קפה יפו’ ניצב במבנה מיוחד בעיצוב אקלקטי ועל המטבח במקום מופקדת בתה של גבעון, השפית רוני ריבלין. בין היתר, נערכים בקפה ערבים מוסיקליים בסגנונות בינלאומיים וסיורי תרבות ייחודיים בהדרכת אמנים ושחקנים, היוצאים מהקפה לכל רחבי העיר.

So Danco Smaba (אני רוקדת סמבה)

22.9.2012 יום שבת, 21:30

קפה יפו, רחוב עולי ציון 11, שוק הפשפשים יפו

להזמנות: 03-5181988

לאתר הבית של אליזט לחצו כאן>>

לאתר הבית של קפה יפו לחצו כאן>>

חזרה לחדשות ועדכונים

אני רוצה להשאיר פרטים ושיצרו איתי קשר